کاهش قیمت طلا تا کی ادامه دارد؟

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به تداوم رکود تقاضا در بازار طلا، گفت: کاهش بیشتر قیمت‌ها با توجه به شرایط فعلی کاملا محتمل است.

نادر بذرافشان با اشاره به وضعیت بازار طلا و سکه، اظهار کرد: به دنبال کاهش قیمت‌ در بازارهای جهانی، هر گرم طلای ۱۸ عیار با حدود ۱۷ هزار تومان کاهش قیمت روبرو بود که نشان‌دهنده روند کاهش قیمت در بازارهای داخلی است.

وی درباره قیمت سکه نیز با بیان اینکه قیمت سکه یک گرمی بانک مرکزی بدون تغییر بود، گفت: سکه ۲۰۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵۰ هزار تومان و ربع سکه نیز ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نقل از اقتصاد آنلاین، بذرافشان با بیان اینکه هیچ تقاضایی در بازار وجود ندارد، عنوان کرد: کاهش قیمت انس جهانی، کاهش نرخ ارز و نبود تقاضا، تشدید کاهش قیمت‌‌ها را به دنبال داشته است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پایان با بیان اینکه بازار به شدت در رکود به سر می‌برد، گفت: مسائل خاورمیانه رکود را تشدید کرده، البته وضعیت تمام صنوف شبیه به هم است. در بخش طلا نیز تولید و توزیع دچار آسیب جدی بوده و نبود تقاضا، شرایط حادی را برای صنعت طلا ایجاد کرده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز