کاهش قیمت سمند و پژو و پراید

با توجه به تحولات بازار خودرو، طی هفته گذشته قیمت برخی خودروهای پرتیراژ داخلی با کاهش همراه بوده است.

به گزارش کاماپرس، سمند صفر ال.ایکس.ای.اف 7 مدل ۱۴۰۰ نسبت به هفته قبل ۲ میلیون ارزان شد و به ۲۸۰ میلیون تومان رسید. مدل دوگانه‌سوز این خودرو نیز نسبت به هفته قبل 10 میلیون تومان افت قیمت داشت و با مبلغ 336 میلیون تومان معامله شد.

پراید صفر اس.ای ۱۵۱ مدل ۹۹ در محدوده ۱۶۰ میلیون معامله شد. پراید وانت صفر مدل ۱۴۰۰ نیز حوالی ۱۷۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. معامله‌کنندگان قیمت پراید صفر ۹۹ مدل اس.ای ۱۳۱ را حوالی ۱۷۱ میلیون تومان اعلام کردند که نسبت به معاملات یکشنبه سه میلیون ارزان شده است.

قیمت پراید صفر اس.ای ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ هم به ۱۶۶میلیون تومان رسید. پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۹۹ حوالی ۱۶۹ میلیون تومان قیمت خورده است که نسبت به روز گذشته ۴میلیون ارزان شده است. قیمت پراید صفر SE ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ نیز در رنج ۱۶۶ میلیون تومان معامله شد. پراید ۱۵۱ SE در نمایندگی ها ۱۴۹ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان ارزش گذاری شده است.

آریاک سفر

در بین خودروهای پژو، ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۶۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۶۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۵۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای کوییک نیز از این کاهش قیمت ها در امان نبوده اند؛ به طوری که کوییک دنده ای مدل ۱۳۹۹ از ۱۸۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۹۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز