کاهش قیمت اتریوم توقف پیدا نکرد/ قیمت 4 مهر 1401

لست سکند

اتریوم بعد از مرج شرایط نوسانی را پشت سر گذاشت. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 0.18 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 294 دلاری رسید. خرید eth طی یک هفته اخیر با ضرر 59 دلاری همراه بوده و تازه واردهای بازار اتریوم در محدوده زیان قرار دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که نرخ اتریوم کاهش بیشتری داشته باشد، سطح حمایت اولیه هزار و 281 دلاری را خواهد داشت. احتمالا بعد از آن قیمت اتریوم تا محدوده هزار و 700 دلاری عقب نشینی خواهد کرد. قبلا کارشناسان اعلام کرده بودند که اتریوم در یک الگوی نزولی گرفتار شده و به همین دلیل دامنه کاهش قیمتی آن ادامه پیدا خواهد کرد. این اتفاق در شرایطی در حال رخ دادن است که بیشتر تحلیلگران و فعالان بازار انتظار رشد قیمتی اتریوم را بعد از مرج داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با این حال کارشناسان نسبت به بازار این رمزارز ناامید نیستند و معتقدند می‌توان به آینده قیمتی ارز دیجیتال مذکور امیدوار بود. براساس آخرین اخبار و اطلاعات موجود از سرمایه گذاری بازار رمزارزها، نرخ خالص سرمایه گذاری اتریوم در صندوق‌ها منفی بوده است. به نظر سرمایه گذاران مانند هفته‌های گذشته همچنان در معامله اتریوم محتاطانه عمل می‌کنند. آمارها و اطلاعات اخیر نشان می‌دهد که فعالیت سرمایه گذاران اتر در هفته‌های قبل ناچیز بوده و هیچ گونه قطعیتی در روند سرمایه گذاری‌ها وجود ندارد. هیچ نظر مشخص و دقیقی نیز درباره تداوم یا عدم ادامه این روند وجود ندارد.

ویژگی‌های مثبت و مورد توجه سایت کیف پول من

صرافی کیف پول من یکی از بهترین صرافی‌ها برای خرید بیشتر از هزار و 200 رمزارز است که امکان معامله انواع ارزهای دیجیتال را در بستری امن فراهم می‌آورد. افرادی که شرایط کنونی را برای خرید eth یا دیگر ارزهای دیجیتال مناسب می‌دانند کافی است با چند کلیک به وبسایت کیف پول من مراجعه کرده تا اطلاعات دقیق و به روزرسانی شده این ارز دیجیتال را به دست آورند. مشتریان و کاربران سایت کیف پول من در هر مرحله از خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود می‌توانند از کارشناسان این مجموعه کمک بگیرند. پشتیبانی شبانه روزی این وبسایت موجب شده تا مشتریان به راحتی و در کمترین زمان ممکن به پاسخ تمامی سوالات یا راه حل مشکلات خود دست پیدا کنند. افراد به منظور دسترسی سریع‌تر به خدمات کیف پول من می‌توانند اپلیکیشن آن را دانلود کرده و از تمامی خدمت‌های رمزارزی آن بهره ببرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز