کاهش ساعت کاری ادارات امسال اجرا می شود؟

ساعت کار ادارات کاهش می یابد؟-کاماپرس

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، قانون اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری که شامل تعیین دو روز تعطیلی در هفته و کاهش ۱۶ ساعت کار ماهانه برای تمامی کارکنان است را از اولویت‌های اول کمیسیون اجتماعی مجلس خواند.

به گزارش کاماپرس، حسین گودرزی، نماینده مردم دورود و ازنا در این باره گفت: درواقع کلیات آن تصویب شده و شور دومی است. با توجه به اینکه میلیون‌ها نفر منتظر تصویب این قانون هستند باید به سرعت ماده و تبصره‌های آن تصویب شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، اولویت دیگر این کمیسیون برای بررسی در صحن علنی مجلس در سال ۱۴۰۳ را بحث ساماندهی کارکنان شرکتی دانست و افزود: این لایحه اعاده شده از هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام است و کمیسیون اجتماعی باید در فاصله ۳۰ تا ۴۰ روز باقی‌مانده از مجلس یازدهم برای آن کاری کند.

وی تصویب لایحه صیانت از حقوق زنان در برابر خشونت را اولویت دیگر کمیسیون اجتماعی در روزها و ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۳ معرفی کرد و ادامه داد: این یک لایحه بسیار معتبر است و کمیسیون اجتماعی مجلس سال‌ها روی آن کار کرده و به جای خوبی رسیده است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

به نقل از خبر آنلاین، سخنگوی کمیسیون اجتماعی تاکید کرد: البته کار کمیسیون اجتماعی در همه این لوایح به پایان رسیده و در نوبت صحن علنی مجلس هستند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز