کارمزد وام های تا سقف 10 میلیون تومان صفر خواهد شد

لست سکند

سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد، اعلام کرده که کارمزد وام‌ قرض الحسنه تا سقف 10 میلیون تومان به صفر خواهد رسید. البته هنوز زمان صفر شدن کارمزد این تسهیلات اعطایی مشخص نیست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از اکو ایران، خاندوزی اعلام کرده که کارمزد وام‌ خرد بانک‌های قرض الحسنه که پایین 10 میلیون تومان هستند ظرف یک تا دو ماه آینده صفر خواهد شد. قبل از این کارمزد 4 درصدی بر این وام‌های خرد وجود داشت. به گفته خاندوزی، این اتفاق با ایجاد هماهنگی بین وزارت اقتصاد و بانک‌های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت رخ خواهد داد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

وزیر اقتصاد اعلام کرده که در سال جاری سقف ترازنامه بانک‌های قرض الحسنه پنج درصد شده و در واقع نسبت به دیگر بانک‌ها سه درصد افزایش داشته است. این اتفاق به منظور تامین کمبود نقدینگی مردم با سرعت بیشتر و بهتری توسط بانک‌های قرض الحسنه تبیین شد.

راز آسمان پایتخت

بانک‌های قرض الحسنه چه وام هایی می‌پردازند؟

هم اکنون بانک قرض الحسنه مهر ایران در قالب طرح‌های به خصوصی مانند طرح امتیازی مهر ایران، اعتبار در حساب جاری، اندوخته بانوان مهر ایران، اندوخته خانواده مهر ایران، حمایتی فرد حقیقی و 2 در یک به مشتریان خود تسهیلات می‌پردازد. طرح‌های مهر آتیه نوین، اندوخته اجتماعی، کالا کارت و 3 دریک دیگر طرح‌های اعتباری بانک قرض الحسنه مهر ایران هستند.

البته این بانک در قالب قراردادهای مشخصی نیز به مشتریان واجد شرایط تسهیلات اعطا می‌کند. اما بانک قرض الحسنه رسالت در حال حاضر طرح تعریف شده مشخصی روی سایت خود نداشته و بیشتر در قالب توافق نامه‌ها و قراردادها به افراد و ارگان‌های مختلف تسهیلات می‌پردازد. جدیدترین گزارش تسهیلات اعطایی این بانک مربوط به وام ازدواج و فرزندآوری است که طی پنج ماهه ابتدایی سال جاری هزار و 200 میلیارد تومان به آن‌ها اختصاص داده شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز