چگونه کارت اعتباری سهام عدالت بگیریم؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

کارت اعتباری سهام عدالت تا کمتر از یک ماه دیگر برای سهام دارانی که روش غیرمستقیم  را انتخاب کرده اند، صادر می شود.

به گزارش کاماپرس، سهام داران با استفاده از میزان اعتبار کارت اعتباری سهام عدالت می توانند تا یک سقف مشخص خرید و همچنین تسهیلات دریافت کنند. به تازگی شرایط و نحوه اخذ این کارت اعلام شده است.

علیرضا ماهیار در گفت و گو با ایسنا، درمورد نحوه اخذ این کارت توضیح داد: مشمول سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده است، باید سجامی باشد و بعد از احراز هویت در اپلیکیشن های مربوط به بانک های عامل و پس از اینکه شرکت سپرده گذاری سجامی بودن فرد را برای بانک تایید کرد، می تواند دارایی خود را مشاهده کند و متوجه شود چقدر دارایی سهام عدالت دارد و متناسب با آن، فرم مربوطه را داخل سیستم بانک پر کند.

مزایای کارت اعتباری سهام عدالت

ماهیار افزود: در واقع فرد بدون نیاز به مراجعه حضوری متوجه می شود که می تواند تا چه میزان تسهیلات دریافت کند.

راز آسمان پایتخت

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی درباره میزان تسهیلاتی که از سوی بانک ها اعطا می شود، گفت: برخی بانک ها ۶۰ درصد ارزش روز دارایی فرد و برخی تا ۱۰۰ درصد هم برای اعطای تسهیلات پیش بینی کرده اند که مکانیزم آن بستگی به بانک عامل دارد. در نهایت درخواست فرد به شرکت سپرده گذاری مرکزی ارسال می شود.

ماهیار گفت: این درخواست ها به صورت تجمعی بوده و بحث توثیق مکانیزه اتفاق می افتد و بعد از آن شرکت به بانک اعلام می کند که سهام فرد توثیق شد و بانک می تواند به سهامدار اعتبار دهد.

اخبار مرتبط را بخوانید: 

به گفته وی، برخی از بانک ها در نظر دارند این مبلغ را در قالب شارژ کردن کارت عادی مشتریان، برخی کارت خرید و برخی از طریق روش های نوین پرداخت شارژ کنند.

به گفته ماهیار، پس از اینکه اولین قرارداد نهایی شود، مردم می توانند از مزایای این کارت اعتباری تا پایان آذرماه بهره مند شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز