چگونگی روایت داستانِ برند در رپورتاژآگهی

می‌دانیم که این روزها بازار رپرتاژ آگهی بسیار داغ است و بر میزان موفقیت کسب و کارها تاثیر به‌سزایی دارد. میزان خاص و منحصر به‌فرد بودن کسب و کار شما مطرح نیست بلکه پیشبرد ایده‌هایی که برای موفقیت در نظر گرفته اید دارای اهمیت است. به بیان دیگر، ارزش اصلی برندهای موفق به کمپین‌ها و تبلیغاتش است.

به گزارش کاماپرس به نقل از کامامدیا، موفقیت یک برند به این است که تبلیغ کننده واقعیت‌های مرتبط با داستان برند را به گونه‌ای تاثیرگذار به مخاطب منتقل کند. هنگامی موسس یک شرکت می‌تواند افراد را به سوی برند خود جذب کند که بتواند شرح بدهد که جایگاه شرکتش کجاست. این مطلب توسط پروه رسانه‌ای کاما با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

محتوای رپورتاژآگهی باید به گونه‌ای مطرح شود که مخاطب انتظارش را دارد نه اینکه فقط از موفقیت‌ها و دارایی‌های شرکت صحبت شود. در این صورت مخاطب از متن شما منزجر خواهد شد. اما اگر همراه این مطالب، امیدها و ناامیدی‌هایی که در مسیر موفقیت گذرانده‌اید را نیز بیان کنید، مخاطب بیشتر به شما احساس نزدیکی می‌کند. راهکارهایی جهت توصیف داستان برند توسط کارشناسان بازاریابی و برندینگ ارائه شده است که لازم است شما در رپورتاژآگهی خود از آنها استفاده کنید.

از ایده‌هایتان بگویید

شما باید توانایی شرح دادن چرایی تاسیس شرکت خودتان را داشته باشید و بتوانید این پیام را به همراه دیگر مواردی که به آن اعتقاد دارید، به مخاطب منتقل کنید. برای قوی شدن برند، احتیاج به یک داستان‌سرایی قوی هست. باید به راه‌های جذب مخاطب توجه کرد. باید سعی کنید هنگام صحبت کردن احساسات مخاطبان را برانگیزانید. همچنین باید مفید بودن محصولات و خدمات خود را به مخاطبان ثابت کنید. در صورت ثابت کردن ادعای خود، داستان شما می‌تواند احساسات زیادی را برانگیزاند.

آریاک سفر

اعتمادسازی کنید

هنگام تعریف کردن داستان برند خود، هرگز احساس کامل بودن را به مخاطبان منتقل نکنید. سعی کنید از قبل تمام عبارات و لغات را آماده کنید که خیلی هم خشک و رسمی به نظر نرسید. زیرا در این صورت صمیمیت از میان می‌رود و در روند خرید مشتریان اخلال ایجاد می‌شود. همچنین لازم است درباره‌ی تمام مشکلاتی که بر سر راه رسیدن‌تان به هدف وجود داشته، با مخاطب صحبت کنید. این امر سبب ایجاد ارتباط بین شما و مشتری خواهد شد.

کامامدیا، گروه رسانه‌ای کاما، برای ارائه راهکارها و خدمات روابط عمومی و رسانه به سازمان‌ها تشکیل شده است. این گروه که متشکل از جمعی از متخصصان با تجربه روزنامه نگاری، گرافیک، کپی‌رایتینگ، دیجیتال مارکتینگ، عکاسی و تصویربرداری، برنامه نویسی، بازاریابی و تبلیغات است، در طول بیش از ۱۶ سال فعالیت پیوسته خود، به توسعه ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی حدود ۱۳۰ سازمان دولتی، تشکل صنفی و شرکت معتبر خصوصی کمک کرده است.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار می‌توانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در کامامدیا با شماره‌های ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شماره‌ی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ ،۰۹۲۱۹۵۶۳۷۰۴ تماس بگیرند.

مرتبط با : گروه رسانه‌ای کاما
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز