چگونگی دریافت وام یک میلیارد و 200 میلیون تومانی از بانک توسعه تعاون

لست سکند

یکی از تسهیلاتی که به پزشکان متخصص، فوق تخصص، جراحان و دندان پزشکان کمک می‌کند تا ابزار و تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری یا محل کارشان را بازسازی کنند، وام طرح «همراه سلامت» بانک توسعه تعاون است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک توسعه تعاون به منظور انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود و توجه به نقش حیاتی جامعه پزشکی، این تسهیلات را برای فعالان حوزه پزشکی تدارک دیده است. سقف وام همراه سلامت یک میلیارد و 200 میلیون تومان با سود 18 درصد اعلام شد. بسته به نوع فعالیت در حرفه پزشکی و مورد مصرف این تسهیلات، مبلغ آن متفاوت خواهد بود. ضمن اینکه نسبت مبلغ تسهیلات به میزان سپرده، 100 درصد است. متقاضیان این تسهیلات، باید در یکی از شعب بانک سپرده قرض الحسنه داشته باشند یا حداقل آن را افتتاح کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به علاوه متقاضیان این تسهیلات باید سند ملکی معتبری داشته باشند تا به عنوان وثیقه به بانک ارائه دهند. در این طرح، سپرده تسهیلات گیرنده مسدود نمی‌شود. وام گیرندگان باید توجه داشته باشند، مدت زمان خواب سپرده برای دریافت این تسهیلات حداقل سه ماه است. اقساط این تسهیلات حداکثر در طی 48 ماه پرداخت می‌شود. طبق قوانین بانکی موجود، متقاضیان تسهیلات نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند. ضمنا پرداخت هزینه‌های جانبی مربوط به تشکیل پرونده و کارشناسی ملک هم برعهده تسهیلات گیرنده است.

مبلغ اقساط وام همراه سلامت بانک توسعه تعاون

در صورتی که بانک توسعه تعاون با توجه به مبلغ سپرده متقاضیان و مورد مصرف وام، حداکثر مبلغ آن را بپردازد، با توجه به سود 18 درصدی و مدت بازپرداخت 48 ماهه، مبلغ هر قسط 35 میلیون و 250 هزار تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام 491 میلیون و 999 هزار و 977 تومان و مجموع رقم وام و سود هم یک میلیارد و 647 میلیون و 920 هزار تومان است.

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “چگونگی دریافت وام یک میلیارد و 200 میلیون تومانی از بانک توسعه تعاون

  1. شهرام گفته:

    متاسفانه همه بانکها اخذ وام را منوط به سپرده گذاری میکنند و دریافت وام به گذشتن مدت طولانی از سپرده گذاری و مسدود کردن سپرده تاپایان وام .مدارک وتضمینات هم جای خود آیا بااین شرایط امکان دریافت وام وجود دارد درحالیکه هرروز تبلیغ میشود خبر خوش برای متقاضیان وام .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز