آنچه باید درباره وام های بانک توسعه تعاون بدانید

بانک‌های فعال در کشور، در راستای تامین نیازهای مالی مشتریان خود و تخصیص منابع و همچنین کنترل سرمایه نقدی در گردشريال اقدام به اعطای وام و تسهیلات می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک توسعه تعاون نیز به مانند سایر بانک‌های فعال در کشور، تسهیلاتی را در قالب طرح‌های گوناگون و براساس ضوابط و مقررات خود به مشتریان اعطا می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

کاماپرس در ادامه به معرفی انواع وام های بانک توسعه تعاون می‌پردازد.

آریاک سفر

طرح هم راه بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون با هدف فراهم کردن شرایط برای پرداخت تسهیلات اعتباری آسان، طرح هم راه به فعالان اقتصادی و سایر مشتریان خود ارائه می‌کند. متقاضیان دریافت این تسهیلات باید در نزد بانک دارای سپرده از نوع باشند و این منابع را به سپرده بلند مدت ویژه این طرح انتقال دهند و یا سپرده ویژه این طرح را افتتاح کنند.

رقم پرداختی در این تسهیلات حداکثر 100 درصد سپرده مدت دار این مشتریان و در قالب عقد مرابحه تا سقف 300 میلیون تومان با مدت بازپرداخت 48 ماه است.

تسهیلاتی برای فرهنگیان

بانک توسعه تعاون همچنین تسهیلاتی را به معلمان و اساتید دانشگاه‌ها در قالب طرح هم راه فرهیختگان در قالب عقد مرابحه اعطا می‌کند.  این تسهیلات برای اساتید عضو هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات عالی آموزشی کشور تا سقف 100 میلیون تومان، برای سایر اساتید دانشگاه تا سقف 70 میلیون تومان و برای فرهنگیان آموزش و پرورش تا سقف 50 میلیون تومان تعیین شده است. ضمن این‌که مدت بازپرداخت این وام 48 ماهه است.

حمایت بانک توسعه تعاون از فعالان حوزه سلامت

بانک توسعه تعاون تسهیلاتی را به فعالان حوزه بهداشت و سلامت در راستای خرید تجهیزات و ابزار پزشکی و تعمیر و بهسازی محل کار ارائه کرده است. این تسهیلات برای پزشکان فوق تخصص، دندانپزشک متخصص، پزشک فوق تخصص جراح و پزشک متخصص برای خرید ابزار و تجهیزات  و بهسازی محل کار به ترتیب تا یک میلیارد و 700 میلیون تومان و 750 میلیون تومان است. این ارقام همچنین برای پزشکان متخصص، دندانپزشک عمومی و متخصص، دکتر علوم آزمایشگاهی، رادیولوژیست، سونوگرافیست و فیزیوتراپیست به ترتیب 900 میلیون تومان و 450 میلیون تومان است.   همچنین پزشک عمومی، دامپزشک، اپتومتریست جهت خرید ابزار و تجهیزات و بهسازی محل کار می‌تواند تا 250 میلیون تومان تسهیلات دریافت کند. مدت بازپرداخت این تسهیلات نیز 48 ماهه است.

طرح توسکا چیست؟

بانک توسعه تعاون، تسهیلات طرح توسکا را به تمام مشتریان حقیقی و حقوقی خود براساس میانگین ایجاد شده در سپرده موردنظر مشتریان اعطا می‌کند. این طرح  در سه نرخ 2درصد، 4 درصد و 7 درصد ارائه می‌شود. ضمن این‌که اعطای تسهیلات عمومی در این طرح به اشخاص حقیقی بر مبنای عقود مبادله‌ای و تسهیلات اختصاصی سرمایه ثابت و سرمایه در گردش به اشخاص حقیقی و حقوقی با فاصله اقساط ماهانه و همچنین تسهیلات به اشخاص حقیقی و حقوقی بر مبنای عقود مشارکتی سرمایه در گردش صورت می‌گیرد.

رقم اعطایی در این تسهیلات تا سقف 100  میلیون تومان و با مدت بازپرداخت 48 ماه است.

طرح کوثر؛ توسعه فرهنگ قرض الحسنه

بانک توسعه تعاون این طرح را با هدف رفع نیازهای ضروری مشتریان خود تا 50 میلیون تومان و کمک به اشتغال زایی تا مبلغ 100 میلیون تومان  و در قالب قرض الحسنه اعطا می‌کند. متقاضیان دریافت این تسهیلات باید ضمن افتتاح حساب قرض الحسنه کوثر، پس از اعتبارسنجی، حداقل یک ضامن معتبر را به بانک معرفی کنند.

از دیگر مزایای این طرح می‌توان به قابلیت انتقال میانگین سپرده به بستگان درجه‌ یک شامل همسر، فرزند، پدر، مادر، برادر و خواهر صاحب حساب حقیقی، انتقال حساب پس‌انداز کارکنان به‌صورت تفکیکی به‌حساب قرض‌الحسنه بانکدر قالب طرح کوثر یا افتتاح حساب طرح کوثر برای ایشان از سوی سازمان‌ها و ادارات و همچنین امکان معرفی اعضا از سوی شرکت‌های تعاونی برای دریافت وام قرض‌الحسنه براساس شرایط اشاره کرد.

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز