چگونه ویزای توریستی کانادا بگیریم؟

ویزای توریستی کانادا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

افراد برای سفر تفریحی و توریستی به کانادا و اقامت کمتر از شش ماه در این کشور، نیاز به داشتن ویزای توریستی کانادا دارند و این نوع ویزا برای اهداف مختلفی مثل گردشگری و دیدارهای خانوادگی صادر می‌شود. البته بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به کانادا دارند، در ابتدا از طریق ویزای توریستی اقدام می‌کنند و در ادامه برای گرفتن اقامت یا ویزای متفاوت اقدام می‌کنند. از مزیت‌های این روش، کوتاه‌تر و آسان‌تر شدن اخذ اقامت دائم در کانادا است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا پرداخته است.

ویزای توریستی کانادا-کاماپرس

قدم اول در اخذ ویزای توریستی کانادا

مراحل اولیه فرآیند گرفتن ویزای توریستی کانادا به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود و در این راستا لازم است که متقاضیان به وبسایت Cananda.ca  مراجعه کنند و بعد از انجام فرآیند ساخت اکانت می‌توانند درخواست دریافت ویزای توریستی کانادا را ثبت کنند.

مدارک لازم برای ثبت درخواست ویزای توریستی کانادا

اولین نکته مهم در مورد مدارک لازم برای ثبت درخواست این ویزا این است که باید همه مدارک به صورت رسمی ترجمه شده و دارای مهر مترجم باشد. متقاضیان باید صفحه اول پاسپورت به همراه امضای دارنده گذرنامه و ویزاهای قبلی در 15 سال اخیر، ترجمه رسمی کارت ملی، ترجمه آخرین مدرک تحصیلی خود و همسر، ترجمه رسمی سند ازدواج در صورت همراهی همسر و عکس پاسپورتی 3.5×4.5 را آماده کنند.

راز آسمان پایتخت

همچنین متقاضیان باید معرفی‌نامه برای ارائه توضیحات مواردی مانند سوابق تحصیلی و شغلی با ذکر جزئیات، مهارت‌های تخصصی و فنی، سطح آشنایی با زبان‌های خارجی و علایق و سرگرمی‌ها را تکمیل کنند. ارائه گواهی تمکن مالی از بانک که به صورت ارزی نشان‌دهنده حداقل موجودی 250 میلیون تومان به ازای هر نفر است و همچنین ارائه پرینت گردش حساب بانکی، از سایر مدارک ضروری اولیه است.

افراد دارای مشاغل آزاد باید گواهی تمکن و پرینت حساب چهار ماهه شرکت خود را ارائه دهند. همچنین ارائه اسناد مالکیت اتومبیل و درآمد ماهانه (در صورت وجود اجاره‌نامه ملک) لازم است. دانشجویان و دانش‌آموزان نیز نیاز به ارائه گواهی رسمی اشتغال به تحصیل دارند. متقاضی همچنین باید دعوتنامه به همراه مشخصات کامل خود و فرد دعوت‌کننده، دلیل سفر و مدت زمان اقامت خود با مهر و امضای دفتر ثبتNotary Public  را ارائه دهد.

ویزای کانادا-کاماپرس

اخذ ویزای توریستی کانادا به صورت تضمینی

برای گرفتن هر ویزای کانادایی، در ابتدا آفیسر (پلیس) باید راضی شود که متقاضی دارای شرایط اولیه برای اخذ ویزا بوده و مدارک ارسال‌شده واقعی است و هیچ مدرک تقلبی در بین مدارک وجود نداشته باشد. همچنین یکی از مهم‌ترین بخش‌ها، نیت ذکر شده در کاور لتر است که باید قانع‌کننده باشد. افرادی که سابقه سفر به کشور دیگری نداشته باشند و در کاور لتر، خود را گردشگر معرفی کنند، با این کار باعث ایجاد تناقض در ذهن آفیسر می‌شوند و احتمال رد شدن درخواست آن‌ها افزایش می‌یابد.

مهم‌ترین بخش در گرفتن ویزای توریستی کانادا، متقاعد کردن آفیسر است که در نگاه اول ممکن است بسیار ساده به نظر برسد؛ با این حال دارای پیچیدگی و ظرافت‌های ویژه‌ای است؛ بنابراین ذکر همه وابستگی‌های مالی، شغلی، عاطفی و خانوادگی در کنار سایر سوابق سفر و ویزاهای متقاضی می‌تواند تا حد زیادی به اطمینان خاطر آفیسر کمک کند، زیرا یکی از اصلی‌ترین دلایل رد شدن درخواست ویزای گردشگری کانادا، نگرانی آفیسر از عدم بازگشت متقاضی از کانادا است که برای حل این مشکل، افراد باید تمامی مواردی که نشان­دهنده وابستگی آنان به کشور خودشان است را با جزئیات کامل ذکر کنند. متقاضیان باید برنامه سفر و دلایل منحصر‌به‌فردی ارائه کنند تا بتوانند رضایت آفیسر را جلب کنند. بر خلاف تصور عامه مردم، داشتن سابقه دو سفر شنگن، تاثیری در افزایش احتمال گرفتن ویزای توریستی کانادا ندارد.

ویزای کانادا-کاماپرس

اخذ ویزای توریستی کانادا از اکی تو بورد

موسسه “اکی تو بورد” به منظور آسان کردن شرایط گرفتن ویزا و اقامت در این کشور برای متقاضیان شروع به فعالیت کرده است. اطلاع‌رسانی‌های این مجموعه با هدف بالا بردن آگاهی افراد و جلوگیری از سوءاستفاده‌های کلاهبرداران انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافه، برای انجام فرآیندها و امور مربوط به گرفتن ویزا و اقامت اقدام و در زمان خود نیز صرفه‌جویی کنند. افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس /https://oktoboard.org مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اکی تو بورد
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز