رونمایی چوپکس از فروشگاه اینترنتی کادوهوم

لست سکند

چوپکس با هدف معرفی برند جدید کادو هوم (CADDOHOME) و همچنین محصولات جدید شرکت، در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی معماری، خانه مدرن و دکوراسیون حضور داشت.

به گزارش کاماپرس، برند CADDOHOME با هدف تولید گلدان‌های متنوع فلزی و همینطور انواع آبنما و اکسسوری و مبلمان فضای باز، به عنوان زیرمجموعه چوپکس، شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید:

از محصولات جدید شرکت چوپکس نیز می‌توان به قالب جدید کفپوش چوب پلاست و همینطور پروفیل‌های ultrashild که دارای یک لایه محافظ پلیمری بیشتر نسبت به چوب پلاست معمولیست اشاره کرد. این محصول در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به عنوان کفپوش و نماپوش کاربرد دارد.

راز آسمان پایتخت

درباره چوپکس

شرکت چوپکس از سال ۱۳۸۲ به عنوان اولین تولید کننده پروفیل چوب پلاست فعالیت خود را آغاز کرد و توانست سهم چشمگیری از بازار داخلی این محصول را به خود اختصاص دهد. چوپکس در حال حاضر علاوه بر بازار ایران، محصولات خود را به کشورهای همسایه همچون عراق، امارات، عمان و قطر نیز صادر می‌کند.

طراحی و اجرای روف گاردن یا بام سبز، تولید، طراحی و اجرای کفپوش چوب پلاستیک، تولید و اجرای نرده چوب پلاستیک در مدل‌ها و طرح‌های متنوع، طراحی و اجرای سقف کاذب، طراحی و اجرای نمای چوب پلاست، طراحی و تولید انواع مبلمان فضای باز و سازه و ساخت المان‌های گابیونی و تورسنگی برخی از مهمترین خدمات این مجموعه به شمار می‌رود.چهاردهمین نمایشگاه بین المللی معماری، خانه مدرن و دکوراسیون از ۲۲ تا ۲۵ دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

مرتبط با : چوپکسکادوهوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز