چطور می توان کسب و کار موفقی داشت؟/معرفی کتاب

با چرا شروع کنید-کاماپرس
لست سکند

«با چرا شروع کنید»، نام کتابی در حوزه کسب و کار است  که برای اولین بار در سال 2009 منتشر شد. این کتاب به دنبال پاسخ دادن به چرایی انجام دادن برخی فعالیت‌ها در کسب و کارهای مختلف است.

به گزارش کاماپرس، به نظر نویسنده فهمیدن چرایی مهم‌تر از چگونگی بوده و به همین جهت تمرکز خود را بیشتر بر روی عملکرد رهبران بزرگ دنیا متمرکز کرده است.

با چرا شروع کنید: رهبران بزرگ چگونه الهام بخش دیگران می‌شوند؟

این کتاب مانند کتاب‌های رشد فردی نوشته شده و موضوعات انگیزشی (حتی شخصی) برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب در آن به کار رفته‌اند. البته سینک توانسته به ابداعی دیگر در این روش دست پیدا کند و گویی مخاطب او کسی است که چیزی نمی‌داند و باید به او فرصت دهد تا فرمول طلایی‌اش را عرضه کند.

با-چرا-شروع-کنید-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کتاب «با چرا شروع کنید» چطور پیش می‌رود؟

کتاب «با چرا شروع کنیم» در ابتدا به بررسی برخی از افراد که در کسب و کار خود شکست خورده‌اند، می‌پردازد و حس همزادپنداری مخاطب را بیدار می‌کند. نویسنده از چیستی به سمت چگونگی و در نهایت مهم‌ترین مسئله یعنی چرایی می‌رود.

در این کتاب مدام به این مسئله اشاره می‌شود که مردم چیستی کار شما را نمی‌خرند بلکه چرایی کار را می‌خرند. به نظر او هر کسب و کار موفقی چرایی کارش را می‌دانسته و همین رمز موفقیت آن بوده است. در ادامه کتاب سراغ افراد موفق رفته و از افرادی مانند استیو جابز، مارتین لوتر و برادران رایت بارها یاد می‌کند. در واقع نویسنده این کتاب رهبران را اصلی‌ترین افراد درگیر چرایی می‌داند.

کتاب «با چرا شروع کنید» به قلم سایمون سینک و ترجمه علیرضا خاکساران توسط انتشارات آموخته منتشر شده است. این کتاب دارای 276 صفحه بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 186 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : آموخته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز