چطور لپ تاپ قسطی بخریم؟

امروزه با شرایط کرونا و پیک‌های مختلف آن برگزاری کلاسها به صورت آنلاین انجام می‌شود که یکی از دغدغه دانش‌آموزان و دانشجویان خرید بهترین لپتاپ است که بتوانند با آن کارهای خود را انجام دهند و چه چیزی بهتر از خرید لپ تاپ قسطی ؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فن آوری اطلاعات اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یکی از مشکلاتی که امروزه دانش‌آموزان و دانشجویان با آن مواجه هستند، هزینه خرید لپتاپ با توجه به شرایط اقتصادی جامعه است. برخی فروشگاه‌ها در این شرایط به کمک این قشر از جامعه آمدند و خرید لپ تاپ به صورت قسطی را فراهم کرده‌اند.

اما برای خرید لپ تاپ خوب رعایت چند نکته ضروری  است که در قدم اول باید به آن توجه کرد:

قدرت پردازنده، حافظه رم دستگاه، کارت گرافیک، ظرفیت هارد، میزان ظرفیت باتری، کیفیت صفحه نمایش، وزن، ابعاد، قیمت و از همه مهمتر هدف خریدار.

آریاک سفر

قدرت پردازنده مورد نیاز

تمامی عملکرد لپ تاپ و کامپیوترها توسط پردازنده کنترل می‌شوند. اگر پردازنده سرعت پایینی داشته باشد سرعت کار لپتاپ هم پایین می‌آید. دانشجویانی مانند رشته مهندسی که خواستار عملکرد و انتظارات بالا از لپ تاپ هستند باید به پردازنده بسیار توجه کنند.

اهمیت رم و کارت گرافیک

حافظه کوتاه مدتی که سیستم برای دسترسی اطلاعات مختلف از آن استفاده می‌کند رم نام دارد. هرچه مقدار رم بالاتر باشد می‌توان عملکرد بهتری از سیستم انتظار داشت، همچنین می‌توان برنامه‌های زیادی را به‌طور همزمان اجرا کرد.

دانشجویان رشته گرافیک و طراحی صنعتی و… که نیاز به طراحی با لپتاپ دارند، هنگام خرید به کارت گرافیک حتما دقت کنند.

راهنمای خرید بهترین و ارزان ترین لپ تاپ های بازار: 

وزن لپ تاپ و شارژدهی

حمل‌ونقل لپ‌تاپ برای افرادی که در مکان‌های مختلف می‌روند ممکن است سخت باشد ولی اگر لپ‌تاپی که وزن مناسبی دارد انتخاب شود این موضوع دیگر اذیت کننده نیست‌.

یکی دیگر از نکات مهم که هنگام خرید لپتاپ باید حتما به آن توجه کرد ظرفیت باتری سیستم است مخصوصا برای افرادی که در محیط‌های مختلف نیاز به استفاده از لپ‌تاپ دارند و مدام نمی‌توانند سیستم را به برق متصل کنند.

مهم‌ترین نکته؛ قیمت لپ تاپ

یکی از مهم‌ترین نکات خرید لپ تاپ قیمت این سیستم‌ است. قیمت لپ‌تاپ در سال‌های اخیر بسیار گران شده است مخصوصا لپ‌تاپ‌های مهندسی که شاید بسیاری از افراد نتوانند قیمت آن‌را کاملا پرداخت کنند.
وقتی نتوان قیمت لپ‌تاپ را یکجا پرداخت کرد، راه‌حل خرید قسطی پیش‌ رو است.

لپ تاپ قسطی از کجا بخریم؟

برخی فروشگاه های فروش لپ تاپ مانند فروشگاه لوتوس این امکان را برای خریداران فراهم کرده اند تا دانش‌آموزان و دانشجویان در این فروشگاه با شرایط اقساطی لپ‌تاپ مورد نظر را تهیه کنند. خریداران لپ تاپ قسطی می‌توانند از سه روش ارائه چک شخصی یا کارمندی، کسر از حقوق یا ارائه سفته به ارزش لپ‌تاپ مدل مورد نظر خود را تهیه کنند. برای اطلاعات بیشتر و تهیه لپ‌تاپ می‌توانید به آدرس  lotuslaptop.com مراجعه کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز