چطور برای بن نمایشگاه کتاب ثبت نام کنیم؟ + ویدیو

لست سکند

خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت تسریع دسترسی به آثار و ترویج مطالعه، نمایشگاه مجازی کتاب را برگزار می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کتاب، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه مجازی کتاب تهران از 3 الی 10 بهمن ماه برگزار می‌شود که برای عضو هیئت علمی، اساتید، دانشجویان و طلاب بن تخفیف در نظر گرفته شده و برای ثبت‌نام اطلاعات این اشخاص باید از طریق مراکز مربوط به موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام شده باشد.

در همین رابطه بخوانید:

اعتبار در نظر گرفته شده برای دانشجویان و طلاب 250 هزار تومان و برای اعضای هیئت علمی و  اساتید 500 هزار تومان است که به کد ملی متقاضیان اختصاص داده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

مراحل ثبت نام بن کتاب

برای ثبت‌نام بن کتاب ابتدا باید به سایت نمایشگاه مجازی کتاب مراجعه کرده و سپس به قسمت یارانه اعتباری خرید کتاب بروید. در صورت عدم عضویت در نمایشگاه‌های قبلی با قبول شرایط و ضوابط گزینه ثبت‌نام را کلیک کنید. اطلاعات درخواستی در سایت همچون کدملی به عنوان نام کاربری، رمز، شماره تلفن همراه متعلق به شخص ثبت‌نام کننده، ایمیل و … را وارد کنید.

پس از تکمیل اطلاعات اولیه کد تایید به تلفن همراه ارسال می‌شود که باید در محل مورد نظر وارد کرده و اطلاعات دیگر را در سایت کامل و پس از آن اطلاعات را ذخیره کنید. سپس در صفحه‌ای اطلاعات بن برای شما نمایش داده می‌شود؛ در صورت تایید صحت اطلاعات، می‌توانید روی گزینه تایید کلیک کنید.

عضویت به معنای تخصیص بن کتاب نیست؛ بلکه حتما باید در سایت پیام «تخصیص با موفقیت انجام شد» و پس از آن، توضیحات و اطلاعات بن را در صفحه مشاهده کنید. همچنین در صورت تخصیص یارانه کتاب فرد باید پیامکی با مضمون «یارانه کتاب شما شارژ شد» نیز دریافت کند.

در صورت اطلاعات بیشتر درباره یارانه نمایشگاه مجازی کتاب می‌توانید به سایت این نمایشگاه مراجعه کرده یا با شماره 02191009898 تماس حاصل فرمایید.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز