چرا یارانه کالایی از مهرماه اجرا نشد؟ /همیشه پای دولت در میان است!

در حالی که نمایندگان مجلس – تدوین کنندگان طرح یارانه کالایی –  بر اجرای این طرح از ابتدای مهرماه 1399 تاکید داشتند این یارانه در موعد مقرر اجرا نشد و برخی گزارش ها ملاحظات دولت را علت تاخیر اجرای این طرح اعلام می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، چشم انتظاری اقشار گرفتار در چمبره گرانی کالای اساسی به طرح یارانه کالایی مجلس است که قرار بود از ابتدای مهر اجرایی شود اما مهرماه از نیمه گذشت و خبری از اجرای این طرح نشد.

پیگیری های انجام شده توسط رسانه ها سررشته این تاخیر را به دولت می رساند.

بنا به اعلام فارس، سید محمد رضا میرتاج الدینی نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره آخرین وضعیت اعطای یارانه کالایی به 60 میلیون ایرانی اظهار کرده است: این طرح در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصویب و کلیات آن نیز در صحن علنی مجلس به تصویب رسیده است اما به دلیل ملاحظات دولت مجددا به کمیسیون برگشت و جزئیات آن از هفته بعد در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد.

میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: پس از تصویب جزئیات طرح تامین کالاهای اساسی مردم در صحن علنی مجلس یارانه کالایی مردم از 1 مهر محاسبه خواهد شد و به یارانه کالایی به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

آریاک سفر

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: اعتبار یارانه کالایی به  60 میلیون ایرانی تعلق خواهد گرفت که 20 میلیون نفر 2 برابر و برای 40 میلیون نفر نیز به صورت عادی واریز خواهد شد و با این یارانه غیرنقدی صرفا می‌توان از فروشگاه‌هایی که بعدا اعلام می‌شود خرید‌ها را صورت دهند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “چرا یارانه کالایی از مهرماه اجرا نشد؟ /همیشه پای دولت در میان است!

  1. فرشته گفته:

    منتظرند آبان ماه بشه بعد….!!!!!شاید اینجوری خطر از سرشون بگذره!!! آبان 98؟؟؟ یا انتخابات آمریکا یا هردو؟؟؟

  2. نقاد گفته:

    تشکر از شما
    ما باید یارانه هایی که به موادخوراکی میدهیم به این ترتیب هدفمند کنیم.
    دولت یارانه می دهد اما در کنترل قیمت تخم مرغ و مرغ و گوشت مانده است.(چرا چون به جای اینکه درگیر بازرسی شود درگیر خود کار شده است.) باید همان یارانه ای که می دهد را به صورت کارت اعتباری به مردم دهد تا مردم کار را مدیریت کنند و در ضمن از فساد جلوگیری به عمل آید(در ضمن فشار مالی به دولت نمی آید فقط مدیریت می خواهد).نکته حایز اهمیت پلکانی کارکردن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز