چرا کتانی معروف نایکی نایاب شد؟

چرا کتانی معروف نایکی نایاب شد؟ کاماپرس
لست سکند

خبر محدود شدن خط تولید کفش معروف نایکی، ایرفورس1، دوست‌داران این محصول را شوکه کرد. نایک تصمیم دارد در سال جدید با کم کردن تولید ایرفورس1، از همه‌گیر شدن بیش‌ازحد آن، جلوگیری کند. به گزارش کاماپرس، کتانی یک‌دست سفید Air Force 1، که یکی از قدیمی‌ترین و درعین‌حال محبوب‌ترین تولیدات این برند است، قرار است برای میدان دادن به کتانی‌های جدیدتر، به حاشیه بازار برود.

به نقل از سی ان ان، مدیر مالی این مجموعه، متیو فرند، طی یک تماس تلفنی اعلام کرده که سبد تولید محصولات نایکی قرار است به‌زودی با تغییرات چشم‌گیری مواجه شود. به همین‌منظور لازم است تولید کفش‌های کلاسیک، از جمله Air Force 1 و Pegasus، در یک سرازیری آرام قرار بگیرد.

چرا کتانی معروف نایکی نایاب شد؟ کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

این حرکت نایکی می‌تواند به افزایش بیش‌ از پیش نسخه‌های تقلبی این مدل کتانی‌ها منجر شده و پیدا کردن نمونه‌های اوریجینال را در بازارها، به‌خصوص در کشورهایی با دسترسی محدود با مشکل جدی مواجه کند. بسیاری از تحلیل‌گران بازارهای کتانی معتقدند که این استراتژی نایکی بیشترین تاثیر را روی خریداران عمومی کتانی‌ها دارد.

درواقع بیشتر کلکسیونرهای کتانی، به مدل‌های محدود و یا یونیک و اختصاصی که در همکاری ویژه برندها با یکدیگر تولید می‌شوند بیشتر علاقه نشان می‌دهند تا کفشی همگانی با تولید انبوه مانند ایرفورس1. با این‌حال هنوز طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان به مدل‌های کلاسیک نایکی با شنیدن این خبر نگران از بین رفتن محبوبیت این برند هستند، چون آینده کتانی‌های جدید مشخص نیست و کسی نمی‌داند که آن‌ها می‌توانند جای مدل‌های دوست‌داشتنی و خاطره‌انگیز قدیمی را بگیرند یا نه.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز