چرا داهوا پرطرفدارترین برند دوربین مداربسته در ایران است؟

دوربین‌ داهوا قهرمان این روزهای بازار تجهیزات ایمنی است. در این روزها که به دلیل شرایط سخت اقتصادی آمار سرقت‌ها افزایش یافته و 50 درصد دزدانی که اخیراً بازداشت شده‌اند سارقان بار اولی بوده‌اند، بسیاری از افراد اهمیت بیشتری برای امنیت محل کار و زندگی خود قائل شده‌اند.

به گزارش کاماپرس داهوا تکنولوژی، یکی از برندهای معتبر جهانی در صنعت تجهیزات ایمنی است که محصولات، خدمات و راه‌حل‌هایش در 180 کشور جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برند چینی بیش از 16 هزار نیروی متخصص دارد و سال گذشته میلادی بیش از 3.7 میلیارد دلار درآمد داشته است. داهوا فعالیت خود را با حمایت دولت چین در سال 2001 در شرق این کشور در شهر چجیانگ آغاز کرد. 56 شرکت زیرمجموعه داهوا، کمک می‌کنند تا عمق نفوذ این برند در 5 قاره گیتی افزایش پیدا کند.

دوربین مداربسته داهوا در ایران نیز همانند سایر نقاط جهان در بازار تجهیزات ایمنی پرچمداری می‌کند. مهمترین دلایل برتری و خرید دوربین مدار بسته داهوا در بازار ایران به شرح زیر است:

محصولات متنوع

دوربین‌ مداربسته داهوا مدل‌های متنوعی دارد که طیف گسترده‌ای از نیازها را برطرف می‌کند. تنوع بسیار زیاد محصولات این برند کارآیی آن برای محیط‌ها و اهداف مختلف را ممکن می‌کند.

آریاک سفر

ایمنی بالا

نرم‌افزارهایی که از دوربین داهوا پشتیبانی می‌کند از ایمنی بالایی برخوردار است و امکان هک کردن را غیرممکن می‌کند. کارشناسان حوزه ایمنی و حفاظت تایید می‌کنند که نفوذ به دوربین داهوا بی‌سابقه است.

سهولت نصب

طراحی دوربین‌ها و لوازم جانبی آن به نحوی است که نصاب‌ها به راحتی و با کمترین دردسر می‌توانند انواع دوربین مداربسته داهوا را در محیط‌های مختلف نصب کنند.

پشتیبانی متعهدانه

نمایندگی‌های دوربین داهوا از سطح مهارت و تخصص بالایی برخوردار هستند و درکوتاه‌ترین زمان ممکن به نیازهای مشتریان پاسخ می‌دهند.

قیمت مناسب

قیمت دوربین مداربسته داهوا در مقایسه با سایر نمونه‌های موجود در بازار بسیار رقابتی و به‌صرفه است.

استانداردهای داخلی و خارجی

کیفیت سخت‌افزار و نرم‌افزار این برند در حدی است که تمام استانداردهای داخلی و خارجی را با موفقیت پشت سر می‌گذارد.

تکنولوژی بالا

لنزهای به کاررفته در این دوربین از چنان کیفیت بالایی برخوردار است که تصاویر دوربین‌های مداربسته داهوا مثال‌زدنی و بی‌رقیب است. تکنولوژی دید در شب این دوربین‌ها نیز بسیار کارآمد و قابل اطمینان است.

امکان ارسال تصاویر روی گوشی تلفن همراه

دوربین مداربسته داهوا سازگاری فراوانی با تلفن‌های همراه و تبلت و لپ‌تاپ دارد؛ به نحوی که تصاویر این دوربین‌ها به سادگی برای این ابزارهای ارتباطی ارسال می‌شود و کاربران می‌توانند تصاویر خانه یا محل کار خود را از طریق تلفن همراه یا تبلت و لپ‌تاپ مشاهده کنند.

 

یکی از بهترین مراکز فروش و مشاوره درباره دوربین داهوا دوربین مارکت است. کارشناسان باتجربه دوربین مارکت آشنایی زیادی با این دوربین‌ها دارند و برای خرید دوربین مدار بسته می‌توانند متناسب با نیاز مشتریان بهترین و کاراترین دوربین‌ها را پیشنهاد دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : دوربین مارکت
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز