چرا باید از پرایمر استفاده کنیم؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

برای بسیاری از خانم‌ها حداقل یکبار این اتفاق پیش آمده که پس از گذشت چند ساعت از میکاپ، ناگهان با یک ظاهر نامرتب و بهم ریخته مواجه می‌شوند. این اتفاق اگر در مهمانی یا عروسی پیش بیاید بسیار ناراحت‌کننده خواهد بود. اما مشکل کار کجاست؟

به گزارش کاماپرس، خرید پرایمر مناسب تنها ماده آرایشی‌ است که میکاپ را برای ساعت‌ها سر جای خودش نگه می‌دارد! در واقع، پرایمر یک نوع زیر ساز و پایه آرایش است که پیش از انجام آرایش از آن استفاده می‌شود. این ماده، پوست را برای میکاپ آماده کرده و منافذ باز آن را تا حد زیادی می‌پوشاند. در ادامه، به معرفی بیشتر پرایمر پرداخته خواهد شد.

پرایمر چه کاربردی دارد؟

همانطور که قبلاً اشاره شد، استفاده از پرایمر باعث می‌شود تا ماندگاری آرایش افزایش یافته و نواقص صورت بیشتر پوشانده شود. اغلب پرایمرها پوست را مات می‌کنند؛ اما پرایمرهای روغنی با کیفیتی نیز در بازار وجود دارد. یکی دیگر از فواید خرید پرایمر این است که استفاده از این ماده آرایشی باعث می‌شود تا پوست دیرتر و کمتر تعریق کند.

به علاوه، پرایمرها به سلامت و زیبایی پوست نیز کمک می‌کنند. پوشش‌دهی چروک‌های سطحی و عمیق، یکدست کردن پوست، محو کردن لک‌ها و تیرگی‌ها، خاصیت نرم‌کنندگی، ضد پیری، روشن‌کنندگی و… تنها بخشی از مزایای استفاده از پرایمر است.

با این حال، این مزایا تنها در صورتی شامل حال مصرف‌کنندگان خواهد شد که از پرایمرهای با کیفیت و اورجینال استفاده کنند. اما سوال این است که چگونه می‌توان پرایمر و لوازم آرایشی اورجینال را تهیه کرد؟

راز آسمان پایتخت

مجموعه عطری، آرایشی و پوستی سفیر معتبرترین فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر کشور است که در اکثر نقاط ایران، حضور فعال دارد. این مجموعه به عرضه لوکس‌ترین و معتبرترین محصولات آرایشی پرداخته و همواره بهترین مشاوره‌ها را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

در ادامه، چند نمونه از پرطرفدارترین و بهترین پرایمرهای موجود در فروشگاه سفیر معرفی خواهد شد؛

پرایمر بیبی اسکین میبلین

محصولات میبلین ساخت کشور آمریکا بوده و بافت بسیار سبکی دارد. این پرایمر ژل‌مانند به خوبی بر روی پوست قرار گرفته و پوست را آماده یک آرایش بی‌نقص و زیبا می‌کند. استفاده از این پرایمر موجب محو کردن چین و چروک‌ها و پنهان کردن منافذ می‌شود. به علاوه، مات کردن پوست و کنترل چربی آن از دیگر مزایای استفاده از این پرایمر است.

پرایمر مات پرفکتینگ نوت

خرید پرایمر مات پرفکتینگ نوت باعث می‌شود تا منافذ پوست به طرز چشم‌گیری کوچک شود. این محصول، تولید کشور ترکیه بوده و ماندگاری آرایش را تضمین می‌کند. به علاوه، پرایمر پرفکتینگ نوت چربی پوست را کنترل کرده و پوست را برای ساعت‌ها مات نگه می‌دارد.

پرایمر ژنو بایوتیک مخصوص پوست خشک و معمولی

این پرایمر محصولی از برند ایرانی ژنو بایوتیک است. پرایمر ژنو بایوتیک خاصیت آبرسانی و مرطوب‌کنندگی داشته و بهترین گزینه برای پوست‌های خشک و نرمال است. به علاوه، این پرایمر دارای ویتامین E و خاصیت آنتی اکسیدان بوده و نواقص پوست را به صورت کامل می‌پوشاند. پوشش‌دهی بالا و افزایش ماندگاری میکاپ از دیگر مزایای استفاده از این پرایمر است.

پرایمر محافظت کننده پرایم استودیو اسنس

پرایمر پرایم استودیو اسنس محصولی از برند آلمانی اسنس است و کیفیت بسیار مطلوبی دارد. این پرایمر با بافت سبک خود، به سرعت جذب پوست می‌شود. کوچک کردن منافذ باز پوست، محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر و افزایش ماندگاری آرایش از فواید خرید این پرایمر است.

پرایمر درخشان کننده نوبا

این محصول ساخت برند ایتالیایی نوبا بوده و برای روشن کردن رنگ پوست بسیار موثر است. فرمولاسیون ویژه این پرایمر موجب شادابی پوست شده و پوست را مرطوب و لطیف می‌کند. محو کردن چروک‌ها، تقویت کردن رنگ طبیعی پوست، کوچک کردن منافذ و ایجاد آرایش یکدست از دیگر ویژگی‌های پرایمر درخشان‌کننده نوبا است.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز