پیکاپ فولکس واگن آماروک ۲۰۲۳ رونمایی شد (ویدیو)

لست سکند

وقتی صحبت از خودروهای پیکاپ به میان می آید، بلافاصله خودرویی را مجسم می کنیم که هم در جاده عملکرد خوبی از خودش نشان بدهد و هم در مسیرهای ناهموار به خوبی از پس فراز و نشیب ها بر بیاید. علاوه بر این ویژگی ها، باید برای استفاده خانواده نیز راحت و کاربردی باشد و پیکاپ فولکس واگن آماروک 2023 نیز درست به همین خاطر است که وارد میدان شده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که این محصول جدید را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، پیکاپ فولکس واگن آماروک 2023 در مقایسه با مدل های قدیمی از چهره ای تهاجمی تر و اسپرت تر برخوردار شده است و در دو نسخه تک کابین و دو کابین در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

راز آسمان پایتخت

نکته جالب این جاست که برای خریداران پیکاپ فولکس واگن آماروک 2023 امکان انتخاب از میان پنج موتور متفاوت وجود دارد. موتورهای پایه دو موتور دیزلی چهار سیلندر 2 لیتری هستند که به  148 و 168 اسب بخار نیرو تولید می کنند، یک موتور دارای دو توربوشارژ نیز ارائه می شود که 207 اسب بخاری است. چنانچه موتور قوی تری بخواهید یک نسخه شش سیلندر دیزلی و 3 لیتری نیز در اختیارتان قرار می گیرد که 247 اسب بخار نیرو و 600 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. در نهایت نیز موتور بنزینی 2.3 لیتری توربو قرار دارد که 298 اسب بخاری است. تنوع گیربکس ها نیز زیاد است و به صورت پنج یا شش سرعته دستی، و یا شش و ده سرعته اتوماتیک عرضه می شوند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : فولکس واگن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز