پیش فروش کوییک و ساینا بدون قرعه کشی

لست سکند

سخنگوی وزارت صمت از خروج خودروهایی همچون شاهین، ساینا، ساینا اف، کوییک اف و کوییک آر از دایره قرعه کشی خبر داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سخنگوی وزارت صمت گفت: این وزارت قصد دارد از تاریخ 25 خرداد خودروهایی همچون شاهین، ساینا، ساینا اف، کوییک اف و کوییک آر را بدون قرعه کشی در قالب فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ارائه کند.

این مقام مسئول اظهار کرد: سامانه یکپارچه خودرو بستری برای تمامی عرضه و تقاضاها است تا مشکلات و گلایه‌ها در رابطه با قرعه‌کشی ساماندهی شود و  همچنین نظارت گسترده‌ای نیز بر قرعه‌کشی‌ها صورت بگیرد.

راز آسمان پایتخت

قالیباف ادامه داد: بخش نظارتی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بر عهده دارد و وزات صمت قرعه‌کشی نمی‌کند و قرعه‌کشی  از طریق همان سامانه‌های قبلی انجام می‌شود.

امید قالیباف در رابطه با تجمیع شدن عرضه و تقاضیا در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تاکید کرد: اگر خواستار تجمیع عرضه و تقاضا باشیم عرضه خودرو در خارج از سامانه و همچنین در بورس موضوعیت ندارد و در مدیریت بازار نیز تاثیری نخواهد داشت.

سخنگوی وزارت صمت در آخر گفت: اختیار تنظیم بازار به وزارت صمت داده شد و این وزارتخانه با عرضه تیبا و سمند در بورس مخالفت کرده است. البته  بر اساس قانون بورس پس از تصمیم‌گیری هیئت پذیرش کالایی خاص امکان عرضه در بورس را پیدا می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز