پیش فروش پژو پارس TU5 با قیمت جذاب و تحویل سه ماهه

پیش فروش پژو پارس TU5

گروه صنعتی ایران خودرو از امروز پنجشنبه 10 تیرماه 1400 پیش فروش پژو پارس TU5 را استارت می‌زند. در این نوبت از پیش فروش ایران خودرو، پژو پارس معمولی و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک نیز با موعد تحویل سه ماهه عرضه می شود.

به گزارش کاماپرس، پژو پارس TU5 همیشه در پیش فروش هایی که شرکت ایران خودرو انجام می دهد پرطرفدار است و این بار به دلیل اوج گیری قیمت ها در بازار خودرو، فاصله قیمت این خودرو در پیش فروش و بازار به حدود 130 میلیون تومان رسیده است بنابراین احتمالا متقاضیان شرکت در این قرعه کشی نیز رکورد میلیونی خواهد زد.

در این نوبت از فروش فوق العاده ایران خودرو پژو پارس TU5 در چهار رنگ سفید، مشکی، نقره ای و خاکستری به متقاضیان عرضه می شود و اگر بخت با آنها یار باشد و در قرعه کشی برنده شوند قیمتی که مشتریان باید بپردازند حدود 145 میلیون و 700 هزار تومان است.

اخبار مهم و مرتبط را بخوانید:

پژو پارس بنزینی در این مرحله از پیش فروش ایران خودرو دومین خودروی پرطرفدار به شمار می رود و این خودرو نیز در در چهار رنگ سفید، مشکی، نقره ای و خاکستری به متقاضیان عرضه می شود. برندگان پژو پارس بنزینی برای خرید این خودرو در صورت برنده شدن در قرعه کشی باید حدود 140 میلیون و 200 هزار تومان بپردازند.

آریاک سفر

سبد محصولات حاضر در مرحله هجدهم فروش فوق العاده ایران خودرو فقط شامل دو مدل خودروی پژو پارس نیست و دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک نیز در این پیش فروش حضور دارد. دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک جزو گران ترین محصولات داخلی به شمار می رود و قیمت مصوب آن – حدود 390 میلیون تومان –  نیز تفاوت خیلی زیادی با قیمت بازار آن ندارد به همین دلیل متقاضیان آن اصلا قابل قیاس با پیش فروش پژو پارس TU5 نیست.

مراسم قرعه‌کشی برای انتخاب مشتریان نهایی یکشنبه ۱۳ تیرماه با حضور نمایندگان نهادهای ناظر، در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “پیش فروش پژو پارس TU5 با قیمت جذاب و تحویل سه ماهه

  1. فرید گفته:

    جذاب ؟؟؟گورتو گم کن مزدور تا دوسال پیش این ماشین 37 تومن بود کسی نگاه نمیکرد حالا شده جداب با صد برابر ؟؟؟

  2. fack گفته:

    خاک بر سر ملتی که این اشغال هارو با التماس و هزار عیب میخرن.دو ماه نخرین چهار ماه نخرین،واقعا میمیرین؟! ملت بی لیاقت پست .شما لیاقت بدتر از اینا هستین،
    هر کی هرطور لایقشه زندگی میکنه.دزد و دلال و جیب بر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز