پیش فروش پژو پارس و 2 محصول دیگر ایران خودرو با تحویل یکساله

شرکت ایران خودر در تازه ترین برنامه پیش فروش پژو پارس ، پژو ۲۰۶ و سمند را با موعد تحویل شهریور تا آبان ماه سال 1400 به اجرا گذاشته است.

به گزارش کاماپرس، ایران خودرو پس از پیش فروش موفق خودرو دنا حالا در جدیدترین برنامه این گروه صنعتی در قالب پیش‌فروش یکساله، سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و سمند LX را به مدت سه روز به پیش فروش گذاشته است.

مهلت ثبت‌نام برای این سه خودرو پرتقاضای ایران‌خودرو از امروز (دوشنبه) به مدت سه روز (تا روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه) اجرا می‌شود.

مبلغ علی الحساب لازم برای پیش خرید یکساله از طریق قرعه کشی پژو پارس ، پژو 206 تیپ دو و سمند ال ایکس را در جدول زیر مشاهده کنید.

آریاک سفر

ایسنا نوشت: پس از اتمام مهلت ثبت‌نام و احراز هویت مشتریان، قرعه‌کشی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت‌نام در حضور نهادهای نظارتی برگزار و پس از آن اسامی برندگان از طریق سایت فروش اینترنتی به نشانی esale.ikco.ir و ارسال پیامک اعلام می‌گردد. مشتریان نهایی، ظرف مدت پنج روز فرصت دارند تا وجه علی‌الحساب خودرو را مطابق جدول از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اقدام کنند.

شرایط ثبت نام کنندگان

بدیهی است که در صورت عدم واریز وجه علی‌الحساب در موعد مقرر، ثبت‌نام متقاضی کان ‌لم‌یکن تلقی می‌گردد. قیمت نهایی خودرو مطابق قیمت محصول در زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود و مشتری الباقی وجه خودرو را در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی، واریز خواهد کرد.

همچنین شایان ذکر است که به منظور دسترسی مشتریان واقعی به خودرو، محدودیت‌ها برای ثبت‌نام در طرح‌های فروش‌ قبل، در این طرح نیز اعمال می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به گذشت ۴۸ ماه از زمان ثبت نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال شخص متقاضی، لزوم ارائه گواهینامه رانندگی، شماره تلفن و شماره حساب بانکی به نام متقاضی، ممنوعیت انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث و عدم امکان صلح و نقل‌و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی اشاره کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید: 

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پیش فروش پژو پارس و 2 محصول دیگر ایران خودرو با تحویل یکساله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز