پیش فروش شاهین و 8 محصول دیگر سایپا با موعد تحویل سال 1400

لست سکند

شرکت سایپا مرحله دیگری از پیش فروش خودروهای تولیدی این شرکت را شامل پیش فروش شاهین و 8 محصول دیگر سایپا با موعد تحویل سال 1400از امروز دوشنبه سوم آذرماه به مدت سه روز آغاز کرد.

به گزارش کاماپرس، همزمان با پیش فروش ایران خودرو به صورت مشارکت در تولید، شرکت سایپا نیز از امروز سوم آزدماه 1399 طرح مشابه ای را برای پیش فروش شاهین ، تیبا صندوق دار، تیبا 2 ، کوئیک دنده ای ، کوئیک R ، ساینا با رینگ فولادی، پراید وانت(سایپا151)،  نیسان تک سوز با لاستیک رادیال و نیسان دوگانه سوزبا لاستیک رادیال آغاز کرده است.

این طرح به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت و موعد تحویل این خودروها دی ماه و بهمن ماه سال 1400 و سود مشارکت در نظر گرفته شده برای پیش خرید کنندگان 6 درصد است.

پیش پرداخت 9 خودروی پیش فروش شده چقدر است؟

در طرح پیش فروش شرکت سایپا خودرو ساینا با رینگ فولادی با مبلغ پیش پرداخت علی الحساب ۴۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.

راز آسمان پایتخت

همچنین خودرو شاهین با مبلغ پیش پرداخت علی الحساب ۱۳۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به متقاضیان عرضه شده است . دو خودرو کوئیک دنده ای و کوئیک آر هر کدام به مبلغ ۶۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۶۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به متقاضیان عرضه می شود.

در این طرح تیبا ۲ با رینگ فولادی با مبلغ پیش پرداخت ۴۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و تیبا صندوقدار با رینگ فولادی به مبلغ پیش پرداخت علی الحساب ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به متقاضیان عرضه شده است. همچنین در این طرح ۳ خودرو وانت شامل سایپا ۱۵۱ نیسان تک سوز و نیسان دوگانه سوز نیز به ترتیب با مبلغ پیش پرداخت علی الحساب ۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ۹۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۱۰۰ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان به متقاضیان عرضه می شود.

اخبار مهم صنعت خودرو را بخوانید:

 

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز