پیش فروش دنا پلاس و 4 محصول دیگر ایران خودرو به صورت مشارکت در تولید

لست سکند

گروه صنعتی ایران خودرو مرحله دیگری از پیش فروش محصولات خود را که شامل پیش فروش دنا پلاس و 4 محصول دیگر ایران خودرو به صورت مشارکت در تولید است، آغاز کرد.

به گزارش کاماپرس، یک روز بعد از اعلام برندگان هشتمین فروش فوق العاده گروه صنعتی ایران خودرو، این شرکت طرح پیش فروش محصولات خود را این بار به صورت مشارکت در تولید استارت زد.

نکته مهم این که استقبال از طرح های فروش فوق العاده ایران خودرو بسیار زیاد است به گونه ای در آخرین طرح بیش از 4 میلیون نفر متقاضی حدود هزار خودرو بودند اما این استقبال در مورد طرح های مشارکت در تولید به دلیل نامشخص بودن قیمت قطعی خودرو در موعد تحویل چندان قابل توجه نیست.

در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو، متقاضیان برای مشارکت در تولید ۵ محصول دنا پلاس ، پژو ۲۰۷ دنده دستی،  پژو پارس با موتور TU5 ، رانا پلاس و سورن پلاس دعوت شده‌اند.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در صفحه اینستاگرام ایران خودرو، موعد تحویل این 5 محصول از فروردین تا آذر ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده است.

راز آسمان پایتخت

به دلیل نوع پیش فروش این طرح که مشارکت در تولید است، سود مشارکت درنظر گرفته شده نیز بر اساس نوع محصول از ۹ تا ۱۲ درصد متفاوت خواهد بود.

مشتریان نهایی این طرح حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام از طریق قرعه کشی و در حضور نمایندگان نهادهای ناظر انتخاب خواهند شد

ایران خودرو تصریح کرده است که این طرح از امروز دوشنبه سوم آذر به مدت چهار روز اجرا می شود.

اخبار مهم صنعت خودرو را بخوانید:

مبلغ پیش پرداخت و موعد تحویل خودروها 

در این طرح خودرو دنا پلاس در 4 رنگ مشکی، خاکستری، سفید و نقره ای با پیش پرداخت ۸۳ میلیون و ۶۶۱ هزار تومان به متقاضیان واگذار می شود. همچنین پژو ۲۰۷ با دنده دستی در 4 رنگ مشکی، خاکستری، سفید و نقره ای با مبلغ پیش پرداخت ۷۶ میلیون و ۱۱۸ هزار تومان به متقاضیان عرضه شده است. خودرو پژو پارس TU5 نیز در سه رنگ سفید، مشکی و خاکستری با مبلغ پیش پرداخت ۶۳ میلیون و ۱۷۴ هزار تومان در معرض انتخاب متقاضیان قرار دارد.

موعد تحویل این سه خودرو – دنا پلاس پژو ۲۰۷ با دنده دستی و پژو پارس با موتور TU5 –  از مهر ۱۴۰۱ تا آذر ۱۴۰۱ خواهد بود.

مبلغ پیش پرداخت و موعد تحویل رانا پلاس و سورن پلاس نیز در جدول زیر قابل مشاهده است.

شایان ذکر است قیمت نهایی خودروهای مذکور در زمان تحویل بر اساس قیمت مصوب کارخانه در همان مقطع خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز