پیش فروش سمند EF7  دوگانه سوز با وجود مشکل مجوز محیط زیست

تور لحظه آخری-کاماپرس

شرکت ایران خودرو در فروردین ماه سال 1398 اقدام به پیش فروش سمند EF7  دوگانه سوز کرده است اما بنا به گفته مشتریانی که این سمندها را پیش خرید کرده اند مدتها از موعد تحویل این خودروها گذشته و خودروساز می گوید: محیط زیست مجوز پلاک صادر نمی کند، چون استاندارد سمند‌های سمند EF7  دوگانه سوز،  یورو ۴ است.

به گزارش کاماپرس، اگر مشکلات پیش خرید کنندگان خودرو از شرکت های خودروسازی بزرگ کشور را در کنار آمارهایی که مدیران این شرکت ها از پیشرفت در تحویل خودروهای معوقه می دهند، قرار دهیم به یک معادله چند مجهولی می رسیم که مهم ترین خروجی آن نارضایتی و زیان برخی از خریداران است.

یکی از عجیب ترین مشکلاتی که بعضی از مشتریان شرکت های خودروسازی با آن مواجه اند پیش فروش خودروهایی است که مجوز محیط زیست ندارند و در موعد تحویل کسی پاسخگوی این معضل نیست.

یکی از افرادی که در پیش فروش سمند دوگانه سوز به این مشکل برخورد کرده در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مشکل خود را این گونه توضیح داده است:  فروردین ماه سال گذشته – سال ۹۸ – یک دستگاه خودرو سمند دوگانه ef۷ با موعد تحویل تیر ۹۹ ثبت نام کردم، اما موعد تحویل سپری شده و خبری از تحویل خودرو نیست، ضمن این که این طور به نظر می رسد که احتمالا اصلا قرار نیست خبری از تحویل این خودرو باشد.

وی می افزاید: خودروساز مدعی شده است که محیط زیست مجوز پلاک را صادر نمی کند، چون سمند‌های ef۷ دوگانه یورو ۴ است اما سوالی که  اینجا پیش می آید این است که  چرا خودرویی که قرار نیست مجوز پلاک بدهند، پیش فروش کردند؟! چرا وقتی پول را می گیرند به تاریخ روز و قیمت روز تحویل می گیرند، ولی خودرو را به قانون روز که یورو ۵ است تحویل نمی دهند.

راز آسمان پایتخت

این متقاضی گفته است:  چرا خودروسازان به این موضوع فکر نمی کنند که با این کار لطمات جبران ناپذیری به زندگی شخصی و خانوادگی خریداران وارد می کنند؟  برای ثبت نام و تکمیل وجه این خودرو، طلا و حتی ماشین زیر پایم را فروختم و الان پیاده هستم و با افزایش قیمت طلا و ماشین در بازار آزاد دیگر به داشته هایی که فروختم، دست پیدا نمی کنم.

اخبار مهم صنعت خودرو را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “پیش فروش سمند EF7  دوگانه سوز با وجود مشکل مجوز محیط زیست

  1. امیر گفته:

    خودروساز و محیط زیست و پلاک گذاری خودرو همش دولتی هست. چرا قوه قضاییه این دولت کلاه بردار را محاکمه نمیکنه و حق مشتری هایی که به این راحتی سرشون کلاه میره را نمیگیره

  2. ناشناس گفته:

    ما کارگرها وقتی نمیتونیم یکی از اینا رو بخریم هرچی میخاد اپشن هاش زیاد باشه یا نباشه به حال ما فرقی نمیکنه…. بدین به همون دلالها حالش رو ببرن

  3. رضا بدبخت گفته:

    الان اریسانی که پریروز بوده51000000میلیون دیروز شده 120500000الان دعوت نامه برای من آمده آخه منی که می خواهم رو این ماشین کار کنم و نون سر سفره زن و بچم بیاره منصفانس این کار با من و کسایی مثل من کردن؟ من وانت بارمو فروختم تا تونستم پول پیش فروششو بدم دارم با پول طلا زنم نون سر سفره می برم تو رو قرآن یکم بهمون رحم کنید دیگه خسته شدیم

  4. مصطفی گفته:

    سلام مقصر مردم هستن ک ب یمشت اشغال خدا بی خبر پول میدن ک اسمشون گذاشتن خودروساز آقا نخرید وقتی گرون میش نخرید وقتی کیفیت ندار نخرید همین سمند و سوریه و کشورای عربی آزمون نمیخرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز