واردات خودروی ارزان ؛ راهکار جدید برای کاهش قیمت خودرو

تور لحظه آخری-کاماپرس

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: مردم دنبال خرید خودروی ارزان قیمت هستند و در صورت واردات این خودروها شاهد شکل‌گیری رقابت در بازار خواهیم بود.

به گزارش کاماپرس، بازار خودرو در دوهفته اخیر شاهد قیمت های نجومی بود و قیمت خودروهای داخلی طی دو یا سه روز تا 25 میلیون تومان نیز بالا رفت. امروز اما کمی از التهاب بازار کاسته شده و قیمت خودروهای داخلی 3 تا 5 میلیون تومان کاهش یافته است.

سعید مؤتمنی، رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: قیمت خودرو در بازار امروز نسبت به روزهای گذشته کاهشی بوده به طوری که کمی جلوی شیب افزایش قیمت‌ها گرفته شده و نسبت به دیروز نیز شاهد کاهش 3 تا 5 میلیون تومانی قیمت‌ها هستیم.

موتمنی با اشاره به التهابات بازار خودرو طی دو هفته اخیر،‌ افزود: برای فروکش کردن این التهابات بهتر است نسبت به واردات خودروهای ارزان قیمت در حد 15 تا 20 هزار دلار از کشورهای دوست مانند روسیه، اقدام شود.

وی ادامه داد: مردم دنبال خرید خودروی ارزان قیمت هستند و در صورت واردات این خودروها شاهد شکل‌گیری رقابت در بازار خواهیم بود که در نهایت نرخ خودرو را در بازار کاهش می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

سامانه معاملات خودرو جلوی شیطنت در بازار را می‌گیرد

به گزارش جام‌جم آنلاین، موتمنی با تأکید بر اهمیت راه‌اندازی سامانه معاملات خودرو اتحادیه نمایشگاه‌‌داران خودرو برای مدیریت بازار گفت: در صورت فعال شدن این سامانه همه معاملات بازار خودرو در آن ثبت می‌شود و تعداد معاملات کل کشور قابل رهگیری خواهد بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تأکید کرد: ‌از این طریق جلوی قیمت‌سازی گرفته می‌شود و کسی نمی‌تواند در بازار شیطنت کند.

وی با بیان اینکه کنترل بازار خودرو به راحتی امکان پذیر است،‌ افزود: قیمت‌ها در بازار خودرو طی روزهای گذشته مصنوعی بود. هرچند شاهد نوسان نرخ دلار بودیم ولی رشدهای غیرقابل قبولی در بازار خودرو اتفاق افتاد.

موتمنی ادامه داد: قیمت خودرو در بازار طی دو تا سه روز از 5 تا 20 میلیون تومان افزایش یافت اما هیچ اتفاق خاصی نیفتاده بود که باعث این رشد قیمت‌ها شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “واردات خودروی ارزان ؛ راهکار جدید برای کاهش قیمت خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز