پیش فروش ساینا S و 4 محصول دیگر سایپا با شرایط جدید

لست سکند

شرکت سایپا پیش فروش ساینا S و 4 محصول دیگر این شرکت را طرح ویژه به مناسبت عید فطر از امروز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه به مدت 3 روز آغاز کرد.

به گزارش کاماپرس، زمزمه های پیش فروش سایپا به مناسبت عید فطر از ابتدای ماه رمضان به گوش می رسید و بر اساس تازه ترین اخبار این پیش فروش قطعی شده است.

در این طرح 5 محصول سایپا با شرایط جدید پیش فروش خواهد شد که این خودروها شامل پیش فروش ساینا S ، سه مدل کوئیک و خودروی جدید تولیدی این شرکت یعنی شاهین است. ثبت نام در این طرح از امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 آغاز شده و تا سه روز ادامه خواهد داشت.

شرایط پیش فروش سایپا در طرح ویژه عید فطر

بر اساس این طرح خودرو شاهین سایپا با پیش پرداخت علی الحساب 134 میلیون و 140 هزار تومان  با موعد تحویل اسفند 1400 پیش فروش می شود. همچنین در این طرح سه مدل کوئیک نیز به متقاضیان عرضه می شود.

راز آسمان پایتخت

کوئیک R  نیز در این طرح با پیش پرداخت علی الحساب 70 میلیون و 300 هزار تومان و با موعد تحویل دی و بهمن 1400 به متقاضیان پیش فروش خواهد شد. نهایتا این که کوئیک S با پیش پرداخت علی الحساب 71 میلیون و 870 هزار تومان در این طرح قابل خریداری است.

این خودرو در طرح ویژه پیش فروش عید فطر سایپا نزدیک ترین موعد تحویل را به خود اختصاص داده به نحوی که از آبان ماه 1400 تحویل کوئیک S های پیش فروش شده آغاز و تا اسفندماه 1400 ادامه خواهد داشت.

خبر مهم مرتبط را بخوانید:

خودروی ساینا S دیگر محصول عرضه شده در طرح ویژه عید فطر سایپا است. پیش فروش ساینا S  با پیش پرداخت علی الحساب 65 میلیون و570 هزار تومان به متقاضیان انجام خواهد شد. موعد تحویل این خودرو نیز دی ، بهمن و اسفند ماه 1400 تعیین شده است.

پیش فروش ویژه عید فطر سایپا برای متقاضیان جذاب است؟

بررسی اجمالی شرایط پیش فروش سایپا حکایت از آن دارد که تحویل فوری نبودن محصولات ارائه شده در این طرح و خاطره ناخوشایند پیش خریدکنندگان محصولات سایپا از قیمت نهایی این خودروها ، جذابیت پیش فروش سایپا را برای متقاضیان کمرنگ خواهد کرد.

متقاضیان خودرو در بازار پرنوسان کنونی در صورت شرکت در این پیش فروش و پرداخت مبالغ علی الحساب با ریسک نامشخصی در مورد زمان تحویل و قیمت مصوب خودرو در زمان تحویل مواجه اند که این ریسک می تواند به زیان آنها تبدیل شود چنان که این اتفاق برای پیش خرید کنندگان محصولات سایپا در طرح های پیش فروش یکساله – در سال قبل – روی داده است.

اخبار مهم بازار خودرو را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز