پیش فروش دناپلاس توربو اتوماتیک و ۳ محصول دیگر ایران خودرو از امروز

اولین طرح پیش فروش ایران خودرو در سال ۱۴۰۰ از امروز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه با عرضه دنا پلاس توربو اتوماتیک و ۳ محصول دیگر شروع می‌شود.

به گزارش کاماپرس، شرکت خودروسازی ایران خودرو در اولین طرح فروش خود در سال ۱۴۰۰ ، چهار محصول این شرکت را موعد تحویل ۱۲ ماهه عرضه کرده است.

دور جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو از ساعت 10 صبح چهارشنبه 25 فروردین شروع می شود و حداکثر به مدت سه روز، متقاضیان می توانند تا روز شنبه 28 فروردین برای ثبت نام چهار محصول این شرکت اقدام کنند. در این طرح پیش فروش چهار خودروی دنا پلاس توربو اتوماتیک، پژو 207 دستی با سقف پانوراما، رانا پالس و سورن پلاس به مشتریان عرضه می شوند.

متقاضیانی که در قرعه کشی‌های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

مبلغ پیش پرداخت ۴ محصول ایران خودرو

آریاک سفر

در این طرح پیش فروش، مبلغ پیش پرداخت برا خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک ۱۸۵.۸۳۲.۰۰۰ تومان، برای خودرو سورن پلاس ۹۴.۶۸۳.۹۰۰،‌برای خودرو پژو ۲۰۷دستی با سقف پانوراما ۱۰۰.۲۴۲.۲۰۰ و برای رانا پلاس ۹۰.۱۸۹.۸۰۰ در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است، کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام کنند، ضمن لغو ثبت نام تا ۳ سال امکان ثبت نام در همه طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز