پیش فروش جک S3 با پیش پرداخت ۲۵۰ میلیونی و تحویل ۴۵ روزه

لست سکند

کرمان موتور در اولین طرح پیش فروش خود در سال ۱۴۰۰ از فروش نقدی و قسطی جک S3 با موعد تحویل ۴۵ روزه و پیش پرداخت ۲۵۰ میلیون تومانی خبر داد.

به گزارش کاماپرس، ثبت نام خودروی کراس اوور جک S3 اتوماتیک در قالب طرح فروش نقدی و اقساطی با قیمت قطعی از امروز پنج شنبه ۱۹ فروردین ماه شروع می شود و تا پایان ماه ادامه دارد.

پیش پرداخت خرید این خودرو ۲۵۰ میلیون تومان است و پس از ۴۵ روز خودرو جکS3 به متقاضیان تحویل داده می شود. قیمت قطعی کراس اوور جک S3 اتوماتیک 499 میلیون تومان است و مشتریان در فروش اقساطی می توانند با پیش پرداخت 250 میلیون تومانی نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کرده و مابقی آن را در 4 قسط، 8 قسط و یا 12 قسط بسته به شرایط مالی خود بپردازند.

اقساط خرید این خودرو طبق اطلاعیه کرمان خودرو هر سه ماه یک چک محاسبه می شودو تاریخ پرداخت اولین چک ۲۰ مردادماه است. همچنین سند خودرو تا پایان اقساط در رهن باقی می ماند و فقط با تسویه حساب نهایی سند خودرو آزاد می شود. لازم به ذکر است این خودرو بدون بیمه بدنه واگذار نمی شود و مبلغ آن به هزینه اقساط اضافه شده است.

مشخصات فنی جک S3 اتوماتیک

راز آسمان پایتخت

این خودرو ۱۲۵۰ کیلو گرمی به یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری مجهز است که استانداردهای آلایندگی یورو 5 را پاس کرده و قادر به تولید 107 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 و همچنین توانایی تولید 155 نیوتن متر گشتاور را دارد.

خودروی جک S3 دارای ابعاد و اندازه کوچک‌تر از خودروی جک S5 است. براساس اطلاعات منتشر شده، دارای طول کلی 4325 میلی متر، عرض 1765 میلی متر، ارتفاع 1660 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2560 میلی متر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : کرمان موتور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پیش فروش جک S3 با پیش پرداخت ۲۵۰ میلیونی و تحویل ۴۵ روزه

  1. کاظم گفته:

    قراربود 45روز تحیول بدید الان که گذشت ن خبری از ماشین هست ن خبری از پول ما زنگ میزنم نمایندگی ب ما میگه ب ماشین فعلان فکر نکن آخه این شد جواب ب جای این که قشنگ توضیح بده که چرا ماشینها دیر کردن بهم میگه بهش فکر نکن نمایندگی طاهری پور در اهواز با کد2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز