پیش فروش بدون محدودیت شاهین سایپا آغاز شد

لست سکند

پیش فروش بدون محدودیت خودرو شاهین سایپا از امروز صبح، پنج شنبه هشتم اردیبهشت آغاز شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در طرح جدید پیش ‎فروش خودرو شاهین محصول گروه خودروسازی سایپا محدودیتی برای قرعه‌کشی وجود ندارد و همه علاقمندان می‌توانند برای خرید این خودرو ثبت نام کنند.

متقاضیان خودرو شاهین تا زمان تکمیل شدن ظرفیت این خودرو امکان ثبت‌نام دارند و قیمت نهایی این محصول به زمان تحویل بستگی دارد. علاقمندان به ثبت‌نام در این طرح می‌توانند با پرداخت مبلغ علی‌الحساب 172 میلیون و 290 هزار تومانی، طی مرداد تا شهریور 1401 خودروی خود را تحویل بگیرند.

بیشتر از بازار خودرو:

راز آسمان پایتخت

مشخصات فنی شاهین سایپا

خودرو شاهین در سال 1397 توسط خودروسازی سایپا رونمایی شد که بر روی پلتفرم اس‌پی 100 طراحی شده است. از مزایای این محصول می‌توان به کابین و صندوق جادار و از معایب آن می‌توان به موتور 8 سوپاپ اشاره کرد. نوع موتور این محصول خطی بنزینی است و حجم موتوری برابر با 1.5 لیتر دارد. تنفس موتور این محصول توربوشارژ است، حداکثر سرعت 110 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن 178 نیوتن متر است.جعبه دنده این محصول 5 سرعته دستی و محور محرک دیفرانسیل جلو است.

این خودرو به شتاب 13 ثانیه تجهیز شده و حداکثر سرعت آن 190 کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت سایپا شاهین 7.5 در صد کیلومتر ذکر شده و استاندارد آلایندگی یورو 5 را کسب کرده است. این محصول به سیستم فرمان برقی تجهیز شده و نوع بدنه آن را می‌توان سدان جمع‌وجور دانست. رینگ این محصول آلومینیومی و شاسی آن از نوع یکپارچه است. همچنین این محصول دارای ترمز جلو دیسکی خنک شونده و ترمز عقب دیسکی است.

این محصول همچنین به امکانات دیگری همچون سنسور عقب، سنسور فشار باد تایر، ترمز ضد قفل، توزیع نیروی ترمز، اتولایت، چراغ روز، چراغ بدرقه، مه‌شکن جلو، مه‌شکن عقب، دکمه‌های کنترلی برقی، نمایشگر اطلاعات و سرگرمی، ناوبری، دوربین عقب، کیسه هوا، ورود بدون کلید، استارت بدون کلید، تهویه اتوماتیک، کامپیوتر سفری، ایزوفیکس، آینه بغل برقی و سانروف نیز تجهیز شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پیش فروش بدون محدودیت شاهین سایپا آغاز شد

  1. امیر گفته:

    یکی از این ماشین ها را برای کارشناسی آورده بودن یک نمایشگاه که نو هم بود لای درز درها یک موش رد میشد این را جدی عرض میکنم میاد یک موادی مصرف میکنه پول گزاف میگیره همون اول کار اشکال اساسی و ظاهر داره دیگه باطنش بماند قربون همون پراید و ۴۰۵ قدیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز