پیش بینی قیمت دلار در هفته پایانی سال

دلار-کاماپرس

با تامین بخشی از تقاضا‌ی نوروزی ارز و نزدیکی به ایام پایان سال، اینگونه به نظر می‌رسد که بازار در حال ثبات است. در همین راستا، نرخ دلار آزاد در روز گذشته نسبت به روز یکشنبه تغییری نداشت و در کانال ۵۹ هزار تومان ثابت ماند.

به گزارش کاماپرس، احتمالا بازار از شرایط تقاضای بالا خارج شده؛‌ به گونه‌ای که قیمت دلار که طی هفته گذشته در حال ورود به کانال 61 هزار تومانی بود،  طی 2 روز اخیر در کانال 59 هزار تومانی خرید و فروش شد.

در این میان برخی کارشناسان معتقدند که انتظارات تورمی تا حدی فروکش کرده و بیشتر مسافران طی هفته‌های گذشته ارز مورد نیاز خود برای سفرهای خارجی خریداری کرده‌اند و در نتیجه از حجم تقاضا نیز تا حدودی کاسته شده است. از طرف دیگر، اخبار منتشر شده از طرف نهاد بازارساز نیز نشان می‌دهد که فرایند تخصیص ارز مسافرتی همچنان در حال انجام است.

به نقل از دنیای اقتصاد، کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز روز گذشته سیگنال جدیدی برای بازار ارز داشت، چراکه از نشست‌ها و رایزنی‌هایی بین باقری و مورا باه هدف بررسی و تبادل نظر در خصوص موضوعات دوجانبه و مدنظر ایران و اروپا خبر داد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

آخرین نرخ سکه و طلا در هفته آخر سال

این در حالیست که وضعیت برای بازار سکه و طلا در روز گذشته متفاوت بود؛ نرخ سکه طلا طرح جدید عصر روز گذشته ۳۶ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان بود که  اختلاف حدود ۲۰۰ هزار تومانی با نرخ روز قبل خود یعنی یکشنبه داشت. نیم سکه نیز با ۲۰۰ هزار تومان رشد در رقم ۲۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد. ربع‌ سکه ۵۰ هزار تومان و گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۲ هزار تومان رشد داشتند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز