افول محبوبیت تیلور سوئیفت در سال 2024

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سال ۲۰۲۳ یکی از موفق‌ترین سال‌ها برای خواننده محبوب آمریکایی، تیلور سوئیفت بود. او در سال گذشته به لطف تور پرفروش «اِراس» (Eras) دائما در صدر اخبار قرار داشت و حتی توسط مجله تایم به‌عنوان شخصیت سال انتخاب شد. با این‌حال همزمان با آغاز سال نوی میلادی یک کارشناس روابط عمومی از خطرات جدی برای محبوبیت این خواننده خبر داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از میرور، این ستاره در سال جدید مرحله‌ی بعدی تور خود در استرالیا، آسیا، کانادا و اروپا را برگزار خواهد کرد، با این‌حال انتظار می‌رود جدایی طولانی مدت تأثیر قابل‌توجهی بر روی رابطه با شریک زندگی جدیدش، تراویس کلسه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

با همه این‌ها چیزی که طرفداران این خواننده را نگران کرده مربوط به روابط شخصی او نیست، بلکه به مشارکت‌های سیاسی این خواننده بستگی دارد.

راز آسمان پایتخت

همزمان با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده، بسیاری از سلبریتی‌های آمریکایی شروع به مشخص کردن سوگیری سیاسی خود کرده‌اند.

سوئیفت ۳۴ ساله پیش از این نیز در سال ۲۰۲۰ اثبات کرد که تأثیر باورنکردنی بر روی تشویق جوانان ۱۸ تا ۲۴ سال به شرکت در رأی‌گیری دارد و به راحتی قادر است جریانات سیاسی را تغییر دهد.

این کارشناس در ادامه تحلیل خود افزود: «با این حال درگیری بیش از حد تیلور در سیاست می‌تواند تأثیر منفی بر حرفه‌ی او داشته باشد و بسیاری از مردم را ضد او کند. سوئیفت به معنای واقعی قادر است جو بایدن را نجات دهد!»

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز