پیش بینی بازار طلا / طلا بخریم یا نه؟

عضو سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران با ارایه توصیه‌هایی به خریداران و سرمایه‌گذاران بازار طلا، گفت: پیشنهاد می‌شود که مردم تحت‌تاثیر برخی اتفاقات، تصمیمات عجولانه اتخاذ نکنند.

به گزارش کاماپرس، ابراهیم محمدولی عضو سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به سوالی درباره ارزش و صرفه خرید طلای ۱۸ عیار در شرایط کنونی، عنوان کرد: قیمت طلا طی چند روز گذشته و پس از یک صعود، مجددا با افت قیمت روبرو شد. به همین علت برخی فکر می‌کنند که این تغییرات و روند کاهش قیمت ادامه دار بوده و حتی برخی پیش‌بینی کرده‌اند که طلای ۱۸ عیار کاهش بسیار زیادی خواهد داشت. درحالیکه این مساله درست نبوده و خریداران نباید انتظار کاهش قیمت‌ و رسیدن طلا به قیمت سابق ۲ میلیون تومان را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به برخی اتفاقات غیرمنتظره مانند افزایش قیمت انس جهانی طی چند روز گذشته و رسیدن آن به زیر ۲ هزار دلار، گفت: همین مساله منجر به کاهش قیمت سکه و طلا شد. باید درنظر داشت که این قبیل نوسانات در بازار طبیعی بوده و ممکن است مجددا تکرار شده و بازار دستخوش تغییراتی شود. بنابراین خریداران عجولانه تصمیم‌گیری نکنند.

راز آسمان پایتخت

محمدولی با ارایه توصیه‌هایی به خریداران طلا، ادامه داد: همواره به خریداران و سرمایه‌گذاران بازار طلا توصیه شده که در این حوزه به فکر سوددهی کوتاه‌مدت نباشند، چراکه خرید و فروش زیر ۶ ماه برای طلا سودی به دنبال خود ندارد. بنابراین اگر کسی خواهان ورود به بازار طلا و سرمایه‌گذاری در این حوزه است، باید در این مسیر به صورت بلندمدت و چندساله سرمایه‌گذاری کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز