پیشنهاد عجیب بیل گیتس برای کاهش گرمای کره زمین

تور لحظه آخری-کاماپرس

بنیان‌گذار مایکروسافت و میلیاردر مشهور، بیل گیتس، از جمله چهره‌های شناخته شده در زمینه چگونگی جلوگیری از فجایع زیست محیطی است. او حتی یک کتاب برای اهداف زیست محیطی خود منتشر کرده و به طور مرتب درباره وضعیت سیاره صحبت می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به‌ گزارش‌ کاماپرس، به نقل از ام اس ان، گیتس اظهار داشت به نظر او جمهوری خواهان مهم‌ترین افراد در زمینه تغییرات آب‌ و هوایی هستند، چرا که افزایش تعداد رای دهندگان و قانونگذارانی که اهمیت گام‌های مثبت برای کاهش آلودگی و دما را درک می‌کنند بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید:

یک نظرسنجی در سال ۲۰۲۲ نشان داد که ۷۸ درصد از دموکرات‌ها گرمایش جهانی را یک تهدید بزرگ می‌دانند، در حالی که تنها ۲۳ درصد از جمهوری‌خواهان همین را باور دارند.

راز آسمان پایتخت

از جمله چیزهای دیگری که گیتس در این رویداد به آن پرداخت این بود که چگونه کاشت درختان بهترین راه برای تشویق جذب کربن نیست، چرا که زمان زیادی طول می کشد تا درختان به پتانسیل کامل خود برسند. شاید به همین دلیل است که او از رویکرد متمرکز بر فناوری حمایت می‌کند و یکی از بزرگترین مشتریان Climeworks است.

این شرکت سوئیسی در حذف کربن از هوا تخصص دارد، همچنین پمپ‌های حرارتی و پنل‌های خورشیدی را برای خانواده‌های کم درآمد ارائه می‌دهد.

به نظر می‌رسد جذب جمهوری خواهان هدف بزرگ بعدی گیتس باشد، چرا که یک نظرسنجی در سال ۲۰۲۳ نشان داد که ۲۷ درصد از جمهوری‌خواهان بیشتر نگران گرمایش جهانی شده‌اند، که یک آمار دلگرم‌کننده برای مأموریت گیتس به شمار می‌رود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز