حقیقت پشت طلاق بیل گیتس همه را شوکه کرد

در سال ۲۰۲۱، اخبار جدایی بیل گیتس و همسرش توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرد و حتی گران‌ترین طلاق تاریخ نام گرفت، چرا که ملیندا تنها پس از توافق بر سر دریافت ۷۰ میلیارد دلار حاضر شد پا پس بکشد. حقیقت پشت این جدایی مردم و رسانه‌ها را شوکه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، گیتس پیش از ازدواج با ملیندا با یکی از سرمایه‌گذاران مایکروسافت به نام «آن وینبلاد» رابطه عاشقانه عمیقی داشت. این زوج سابق در دهه ۸۰ میلادی طی یک کنفرانس کامپیوتر با هم آشنا شدند و رفته رفته گیتس متوجه شد وینبلاد برای او چیزی بیش از یک همتای ذهنی است.

بیشتر بخوانید:

پس از پایان رابطه سه ساله آن‌ها و ازدواج بیل و ملیندا، بنیانگذار مایکروسافت طی توافقی، هر ساله تعطیلات را با معشوق سابقش می‌گذراند و هیچ تفریحی را از خود دریغ نمی‌کرد.

راز آسمان پایتخت

نکته نامتعارف اینجاست که ملیندا از ماهیت این قرارها با خبر بود و گیتس و وینبلاد نیز معتقد بودند که عشقشان بیشتر جنبه افلاطونی دارد تا خیانت.

هنوز دقیقا مشخص نیست که آیا این رابطه باعث طلاق گرانقیمت گیتس شده یا نه، با این حال ملیندا پیش از این ازدواج خود را «به طور جبران ناپذیری نابود شده» توصیف کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز