پژو 508 جدید ؛ یک خودرو خانوادگی جادار و ایمن (ویدیو)

لست سکند

اگر یک خودرو خانوادگی بزرگ و جادار نیاز دارید و نمی‌خواهید برای جستجوی یک گزینه خوب وقت زیادی بگذارید، پژو 508 انتخاب بسیار خوبی برای شماست. این خودرو در سال 2023 به روزرسانی شده و بسیار بهتر از قبل به نظر می‌رسد. در ادامه ویدیویی تماشا می‌کنید که پژو 508 جدید را معرفی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، پژو 508 جدید یکی از بهترین محصولات پژو در زمینه راحتی و لذت رانندگی به شمار می‌آید و از تجهیزات ایمنی زیادی بهره می‌برد. از تجهیزات ایمنی پژو 508 جدید می‌توان به سیستم دید در شب اشاره کرد که قبل از این که حیوانات، عابران پیاده یا دوچرخه سوارها در نور چراغ‌های خودرو قرار بگیرند، به راننده هشدار می‌دهد. این خودرو به سیستم خودران سطح 2 نیز مجهز شده است که شامل کروز کنترل تطبیقی و سیستم هشدار عبور از خط است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

راز آسمان پایتخت

پژو 508 جدید با چند موتور مختلف به بازار عرضه می‌شود که عبارتند از: یک موتور 180 اسب بخاری و یک موتور 225 اسب بخاری هیبریدی، یک موتور 130 اسب بخاری بنزینی و یک موتور دیزل 130 اسب بخاری. همه این موتورها در کنار یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک EAT8 قرار می‌گیرند.

پژو 508 جدید برای مشتریانی طراحی شده است که  خودرویی اسپرت و پویا با ظاهری شیک می‌خواهند. این خودرو با برخورداری از موتورهایی کم مصرف و کیفیت سواری عالی می‌تواند علاوه بر خانواده‌ها مشتریان جوان‌تر را نیز به سوی خودش جلب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : پژو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پژو 508 جدید ؛ یک خودرو خانوادگی جادار و ایمن (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز