پژو 207 باکیفیت تر است یا دنا پلاس؟

تازه ترین گزارش کیفیت ساخت خودروهای داخلی که توسط سازمان های زیرمجموعه وزارت صنعت منتشر می شود حکایت از آن دارد که پژو 207 از نظر کیفیت همرده دنا پلاس است اما آیا نظر مصرف کنندگان هم درباره این دو خودرو این گزارش را تائید می کند؟

به گزارش کاماپرس، بر اساس آنچه از گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به دست می‌آید، دو خودرو پژو 207 و دنا پلاس در گروه قیمتی 4 با کسب 4 ستاره کیفی از نظر کیفیت همرده هستند.

از نظر قیمت این دو خودرو تقریبا نزدیک به هم هستند به صورتی که قیمت پژو 207 دنده ای اکنون در بازار حدود 257 میلیون تومان بوده و دنا پلاس نیز 280 میلیون تومان قابل خریداری است. قیمت مصوب پژو 207 در کارخانه 159 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت مصوب دنا پلاس نیز 166 میلیون و 122 هزار تومان است. در واقع قیمت مصوب این دو خودرو بسیار به هم نزدیک و حدود 6 میلیون تومان است اما در بازار بیش از 23 میلیون اختلاف قیمت بین این دو خودرو وجود دارد و دنا پلاس از نظر متقاضیان ارزنده تری نسبت به پژو 207 است.

نظرسنجی های انجام شده درباره کیفیت این دو خودرو نشان می دهد برخلاف آنچه در بازار می گذرد پژو 207 از نظر مصرف کنندگان خودروی باکیفیت تری نسبته به دنا پلاس است. البته این نظرسنجی ها در کانال های تلگرامی انجام می شود و نمی توان قاطعانه در مورد این که مصرف کنندگان پژو 207 را از دنا پلاس باکیفیت تر می دانند سخن گفت.

آریاک سفر

در جمع بندی ارزیبای کیفی که سایت mashin3 منتشر کرده نوشته شده است؛ در مقایسه با پژو 207، دنا پلاس بازار فروش متوسطی دارد و از طرفی جوانان علاقه خاصی به پژو 207 با هر دو گیربکس دارند و همین موضوع ارزش خرید پژو 207 را از دنا پلاس بالاتر نگه داشته است.

برای دسترسی سریع تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “پژو 207 باکیفیت تر است یا دنا پلاس؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز