پژو 206 تیپ 2 سقف شیشه ای با قیمت جدید به بازار عرضه می‌شود(تصویر)

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی حکایت از تولید پژو 206 تیپ 2 پانوراما(سقف شیشه ای) در گروه صنعتی ایران خودرو دارد. ایران خودرو اخیرا توقف تولید پژو 206 تیپ 2 را تکذیب اما تصریح کرده بود که به روزرسانی و ارتقاء محصولات این شرکت همواره در دستور کار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پژو 206 تیپ 2 یکی از ارزان قیمت ترین محصولات شرکت ایران خودرو به شمار می آید و در واقع این خودرو بعد از سمند ال ایکس ارزان ترین سواری ایران خودرو است.

افت 10 میلیون تومانی قیمت پژو 206 تیپ 2

البته قیمت مصوب این خودرو ممکن است در مهرماه دستخوش تغییراتی شود. در حال حاضر بر اساس آخرین مصوبه شورای رقابت پژو 206 تیپ 2 به قیمت 127 میلیون و 122 هزار تومان – قیمت کارخانه ای این محصول – به متقاضیان عرضه می شود و در بازار خودرو نیز این روزها می توان این مدل از 206 را با قیمت 241 میلیون تومان خریداری کرد.

این درحالیست که در زمان اوج گیری قیمت ها در بازار خودرو قیمت پژو 206 تیپ 2 تا 252 میلیون تومان هم صعود کرده بود اما اکنون این خودرو نیز مثل اکثر خودروها تحت تاثیر برخی تحولات از جمله خبر آزادسازی مشروط واردات خودرو، به سراشیبی کاهش قیمت افتاده است.

آریاک سفر

خبرهای پربازدید امروز را بخوانید:

پژو 206 پانوراما

یک سقف شیشه‌ای برای متقاضیان چقدر آب می‌خورد؟

از سوی دیگر تصویری که در روز جاری در شبکه های اجتماعی و کانال های تخصصی خودرو – از جمله کانال اخبا روز خودرو –  دست به دست می شود حکایت از آن دارد که ایران خودرو نمونه پانورامای 206 را نیز تولید کرده و این محصول آماده اضافه شدن به سبد محصولات این شرکت است.

برخی فعالان و کارشناسان بازار خودرو تولید پژو 206 تیپ 2 سقف شیشه ای را تمهید ایران خودرو برای افزایش قیمت این محصول ارزیابی کرده اند چرا که با اضافه شدن این ویژگی به پژو 206 دست ایران خودرو برای ایجاد تغییر قیمت قابل توجه در این محصول و قانع کردن شورای رقابت به تصویب قیمت جدید بازتر از قبل می شود.

شایان ذکر است درباره قیمت پژو 206 تیپ 2 سقف شیشه ای هنوز خبر رسمی و یا حتی گمانه زنی قابل قبولی ارائه نشده اما برخی فعالان بازار خودرو معتقدند  این محصول با قیمت جدید و با فاصله از قیمت کنونی پژو 206 تیپ 2 سقف فلزی به بازار عرضه می شود. به نظر می رسد باید منتظر ماند و دید این سقف شیشه ای برای مشتریان و طرفداران این خودرو چقدر آب می خورد!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “پژو 206 تیپ 2 سقف شیشه ای با قیمت جدید به بازار عرضه می‌شود(تصویر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز