پژو 206 تیپ 2 رکورد افزایش قیمت هفتگی را شکست

بررسی قیمت ها در بازار خودرو حکایت از تداوم افزایش قیمت ها دارد به نحوی که طی یک هفته اخیر قیمت پژو 206 تیپ دو و تیپ 5 به ترتیب 11 و 8 میلیون گران تر شده است.

به گزارش کاماپرس، در حالی که ماجرای قیمت گذاری خودرو بین دو نهاد سازمان حمایت و شورای رقابت جنجال ایجاد کرده و هر یک از این دو نهاد قیمت گذاری خودرو را حق خود قلمداد می کند، سیر صعودی قیمت ها در بازار خودرو با شتاب فراوان ادامه دارد.

از سوی دیگر ایران خودرو و سایپا در هفته جاری دور جدیدی از پیش فروش با تحویل سه ماهه را آغاز کرده اند و این موضوع قاعدتا باید در بازار اثری هرچند اندک داشته باشد اما به نظر می رسد پیش فروش های دو خودروساز بزرگ کشور بر قیمت ها کاملا بی تاثیر است.

جزئیات قیمت خودروهای پرتیراژ در بازار

بنا به اعلام خبرآنلاین، رصد قیمت‌ انواع پرتیراژ خودرو در بازار  نشان می‌دهد بازار در طول یک هفته گذشته با افزایش قابل توجهی در قیمت روبه‌رو شده‌ است. در میان محصولات پژو، قیمت پژو۲۰۶ تیپ در یک هفته گذشته با افزایش ۱۱ میلیون تومانی روبه‌رو شده است؛ به طوری که از ۲۳۰ میلیون تومان به ۲۴۱ میلیون تومان افزایش یافته است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در بازار رشد ۸ میلیون تومانی را تجربه کرده است. ۱۵ مهرماه پژو۲۰۶ تیپ ۵ حدود ۲۹۸ میلیون تومان قیمت داشت، اما در حال حاضر در بازار با قیمت ۳۰۶ میلیون تومان به فروش می‌رود.

آریاک سفر

اخبار مهم بازار خودرو را بخوانید:

بنا به این گزارش، پژو ۲۰۶ وی۸ SD در بازار در حال حاضر ۳۰۱ میلیون تومان قیمت دارد؛ این در حالی است که یک هفته گذشته با قیمت ۲۹۳ میلیون تومان دیده می‌شد. این یعنی قیمت این خودرو ۸ میلیون تومان بالا رفته است.

در این میان، قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱۴ میلیون تومان و دنده‌ای ۷ میلیون تومان افزایش یافته است. در حال حاضر پژو ۲۰۷ اتوماتیک در بازار ۵۰۷ میلیون تومان و دنده‌ای ۴۴۰ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز نیز در یک هفته گذشته یک میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و با قیمت ۲۲۹ میلیون تومان به فروش می‌رود. پژو۴۰۵ بنزینی نیز افزایش ۱۳ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده است. در حالی که این خودرو ۱۵ مهرماه ۲۰۹ میلیون تومان قیمت داشت، امروز با قیمت ۲۲۲ میلیون تومان در بازار دیده می‌شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “پژو 206 تیپ 2 رکورد افزایش قیمت هفتگی را شکست

  1. سجاد گفته:

    خدا لعنتتون کنه به حق علی.زندگی و جوونیمون رو تباه کردید.کثیف تر و پست تر از شما اونی هست که میره 507 میلیون میده بابت 207

    • رحمت گفته:

      اگه من و شما و امثال ما پشت اینا نباشن به خدا از ترسشون ماست و کیسه کرده و مملکت رو اصلاح میکنن

  2. علی گفته:

    مملکت نیست دزد خونه هست خونه سراغ دارم سه تا ماشین داخلشه منم باید برم تو صف قرعه کشی این انصافه

  3. م گفته:

    شمایی که میگی اون خونه ای که ۳ تا ماشین توشه دزد خونه اس چرا به خودت اجازه قضاوت بی جا میدی.الان هر کس بخواد ماشین بخره دو راه بیشتر نداره یا باید پولش رو یکسال و حتی بیشتر بده دست ایران خودرو یا سایپا تا یه ماشین ۳۰ سال پیش که نهایتا ۳۰ الی ۴۰ می ارزه رو به قیمت کارخانه که هر روز داره بالاتر میره تحویلش بدن.در غیر این صورت باید چند میلیون دیگه بذاره روش از بازار به ۳ تا ۴برابر قیمت واقعی از بازار بخره.دزدای اصلی جای دیگه ان که با جان ومال و روان مردم با ازن تولیدات بی کیفیت بازی میکنن.

  4. بدبخت ایرانی گفته:

    با نفرین و دعا هیچ گشایشی در کار اتفاق نخواهدافتاد. تا وقتی مردم به هم رحم نکنن و مسئولین هم عطش قدرتشون کم نشه بساط همینه. گره کار دست مردمه. نخرین و هجوم نبرن. فقط دو ماه نخرن بخدا همه چی رو دستشون میمونه. مثل کمپین نخریدن خودرو 4 سال پیش . که به التماس افتاده بودن و با وام کم بهره مردمو برگردوندن.

  5. Arezo گفته:

    دیگه مردم به این نتیجه رسیدند که اونقدر که از دست رییس جمهور آمریکا کار بر میاد از دست رییس جمهور چپ و راست ما کار برنمیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز