پژو ۴۰۵ SLX؛ تفاوت قیمت کارخانه و بازار

اختلاف نجومی قیمت خودرو در کارخانه و بازار موجب شده تا حجم عظیمی از متقاضیان خودرو به امید خرید با قیمت مصوب در طرح فروش ویژه خودروسازان نسبت به خرید پژو ۴۰۵ SLX  اقدام کنند.

به گزارش کاماپرس، نگاهی به قیمت‌های بازار و مقایسه آن با قیمت‌های مصوبی که به تازگی توسط شورای رقابت اعلام و در طرح فروش ویژه خودرو اعمال شده، نشان‌دهنده اختلاف بی‌حساب و کتاب قیمت از کارخانه تا بازار آزاد است؛ اختلافی که موجب شده تا در بازار خودرو همه فروشنده باشند و خریدها صرفا محدود به طرح‌های پیش فروش و فروش ویژه باشند.

در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به تفاوت قیمت پژو ۴۰۵ SLX در طرح فروش ویژه خودروسازان از درب کارخانه تا بازار آزاد که به‌تازگی توسط جام‌جم منتشر شده است.

اختلاف قیمت پژو ۴۰۵ SLX در کارخانه و بازار

قیمت مصوب پژو ۴۰۵ SLX عرضه شده در طرح فروش ویژه خودروسازان ۶۸،۳۹۵،۸۰۰ تومان است. این در حالیست که این خودرو در بازار آزاد با قیمتی بالغ بر ۱۲۸،۰۰۰،۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد. بنابراین، اختلاف قیمت پژو ۴۰۵ SLX از درب کارخانه تا بازار، حدود ۵۹،۶۰۴،۲۰۰ تومان است.

مطالب مهم را از دست ندهید 

آریاک سفر

معرفی پژو ۴۰۵ SLX

پژو ۴۰۵ اس ال ایکس – Peugeot ۴۰۵ SLX که در سال ۱۹۸۸ عنوان بهترین خودرو سال اروپا را به خود اختصاص داد یکی از پرفروش ترین خودروهای ساخته شده در کشور است که به دلیل برخورداری از مزایایی همچون خدمات پس از فروش آسان و در دسترس، قیمت مناسب، اتاق جادار به عنوان یکی از محبوب ترین و مطرح ترین خودروهای ایرانی شناخته می شود.از آنجایی که از عمر پژو ۴۰۵ حدود ۳۰ سال می گذرد، طبیعی است که نمیتوان ایمنی و سطح بالای تجهیزات را از آن انتظار داشت. پژو ۴۰۵ ابتدا تنها با موتور ۱.۸ لیتری با کد XU۷ عرضه می شد تا اینکه ایران خودرو تیپ SLX ۴۰۵ را با تغییرات ظاهری محدود و موتور ۱.۶ TU۵ نیز عرضه کرد. پژو ۴۰۵ SLX از امکانات فنی و رفاهی همچون موتور انژکتوری با مدیریت الکترونیکی، شیشه های برقی، کولر، فرمان هیدرولیک و آینه های برقی سود می برد که البته این تجهیزات و امکانات شاید از پایه ای ترین سطح امکانات خودرو های روز نیز پایین تر باشد.

شرایط فروش ویژه پژو ۴۰۵ SLX 

بر اساس اعلام ایران خودرو، شرایط فروش ویژه پژو ۴۰۵ SLX به شرح زیر است:

  • رنگ‌های قابل عرضه: سفید و خاکستری متالیک
  • قیمت مصوب فروش: ۶۸،۳۹۵،۸۰۰ تومان
  • مبلغ هر چک: ۳،۹۱۰،۰۰۰ تومان
  • موعد تحویل: حداکثر ۹۰ روزه (از تاریخ ارائه و تایید نهایی چک‌ها)

پایان پیام

 

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “پژو ۴۰۵ SLX؛ تفاوت قیمت کارخانه و بازار

  1. Seyed گفته:

    سلام.وقتی کارخانه خودرو تحویل نمیده معلوم است فروش بازار بیشترمبشه الان هم که فروش گذاشته قرعه کشی هست که 3میلیون نفر شرکت کردند برای2500 خودرو.بعد از قرعه کشی دوباره نفراتی که برنده نشدند میان سمت بازار برای خرید وقیمت بازار دوباره سربه فلک میکشه

  2. باقری گفته:

    سلام….چرا ماشین که آماده تحول است تحول نمیدهد….باید زور و بداخلاقی باشما انجام بدهند….زود باشی….ماشین پژو 405 میگم

  3. علیرضا ضیای گفته:

    با عرض سلام و خسته نباشید یک عدد ماشین اس ال ایکس به رنگ سفید می خواستم کی تحویل میدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز