چرا پژو ۲۰۷ آتش گرفت؟

لست سکند

آتش گرفتن خودروی 207 در تونل شماره یک آزادراه تهران پردیس در پنج شنبه گذشته، باعث نگرانی بسیاری از خریداران این خودور شده است.

به گزارش کاماپرس، پنج شنبه گذشته یک دستگاه خودرو ۲۰۷ در آزاد راه تهران پردیس آتش گرفت. طبق اعلام خبرگزاری ها خودرو ۲۰۷ در شعله های آتش سوخت و به دلیل تراکم دود خیلی از مردم مجبور شدن خودروهایشان را ترک کنند و برای حفظ جانشان از تونل خارج شوند.

آتش سوزی پژو ۲۰۷ اما برای خیلی از مالکان و خریداران و حتی کسانی که این خودرو را پیش خرید کرده اند ، نگران کننده بود. بعضی از آنها با انتشار مطالبی در فضای مجازی خواستار توضیح ایران خودرو و دلایل اصلی بروز این آتش سوزی بودند و اظهار امیدواری کردند خیلی زود جواب سوالشان را بگیرند.

سیستم برق دستکاری شده بود

بر همین اساس ایران خودرو در بیانیه ای اعلام کرده است به دلیل دستکاری در سیستم برق این خودرو آتش سوزی رخ داده است.
مجتبی استاد رحیمی، معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو درباره دلیل اصلی این آتش سوزی توضیح داده: این خودرو در سیستم برق خود دچار دستکاری شده بود و قطعات متفرقه و غیراستاندارد روی آن نصب شده بود که باعث چنین آتش سوزی شده بود.

راز آسمان پایتخت

رحیمی مدعی است نصب شش عدد لامپ هدلایت (با توان بالا) در این خودرو باعث این آتش سوزی شده بود در حالی که این پژو 207 تنها 20 هزار کیلومتر کارکرد داشته است.

آتش سوزی پژو ۲۰۷ در حالی رخ می دهد که همین چند هفته پیش یک دستگاه خودرو شاهین صفر هم مقابل یک نمایندگی آتش گرفت و باعث نگرانی خریداران این خودرو شد. البته شرکت سایپا هم پس از بررسی، دلیل اصلی این آتش سوزی را عوامل بیرونی اعلام کرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز