پورشه پانامرا مدل 2024 ؛ هیولای افسار گسیخته آلمانی

جالب است با این که کمپانی پورشه خودرویی هیبریدی و چهار نفره مانند پورشه تایکان را در سبد محصولاتش دارد ولی پورشه پانامرا همچنان در کانون توجه این خودروساز قرار دارد و فروش خوبی را تجربه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پورشه پانامرا مدل 2024 لوکس، اسپرت و جادار است و برای رقابت با مرسدس بنز کلاس اس و بنتلی Flying Spur به میدان می‌آید. تاکنون مجهز شدن مدل جدید به پیشرانه هیبریدی تأیید شده است و علاوه بر این، فناوری‌های جدیدتر و مهندسی نوآورانه در سیستم تعلیق باعث خواهند شد پورشه پانامرا مدل 2024 کیفیت سواری بهتری در مقایسه با گذشته داشته باشد.

پورشه پانامرا تیپ Turbo E-Hybrid مدل 2024 به یک باتری بسیار بزرگ‌ مجهز شده است و می‌تواند مسافت بیشتری را فقط با موتور برقی بپیماید. پیشرانه این تیپ می‌تواند 680 اسب بخار نیرو تولید کند و موتور شش سیلندر تیپ‌های بنزینی نیز ارتقا داده شده و عملکرد بالاتری دارند.

پورشه پانامرای جدید هم اکنون در بازارهای جهانی قابل سفارش است و قیمت پایه آن از 89 هزار پوند شروع و برای تیپ Turbo E-Hybrid به 140 هزار پوند می‌رسد. در نظر داشته باشید پولی که ابتدا بابت خرید تیپ هیبریدی هزینه می‌شود در دراز مدت با مصرف کمتر سوخت جبران خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

پورشه پانامرا مدل 2024 شکل و شمایل آشنای خود را همچنان حفظ کرده است ولی چراغ‌های جلو و عقب چهارگوش‌تر شده‌اند و سیستم تعلیق بادی نیز برای همه تیپ‌ها جزو تجهیزات استاندارد است. این سیستم تعلیق هنگام شتاب‌گیری، ترمزگیری و عبور از پیچ‌ها بسیار خوب عمل می‌کند و یک سواری راحت و نرم در اختیار سرنشینان می‌گذارد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : پورشه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “پورشه پانامرا مدل 2024 ؛ هیولای افسار گسیخته آلمانی

  1. SCORPION گفته:

    پورشه چه پانامراش،چه کاینش،وچه مدلهای دیگش بقول خود زنده یاد فردیناند پورشه ماشینیه که اکرچه اسپورت و تندوتیزیه اما همزمان وسیله ایه که مثل دیگر اتومبیلها برای کار روزانه هم میتونی ازش استفاده کنی وکمتر ماشین اسپورتی این خصوصیت رو داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز