پنج نکته کلیدی درباره مهاجرت سرمایه گذاری به اسپانیا (2023)

اسپانیا به دلیل نزدیکی به جبل‌الطارق که دروازه رسیدن به آفریقاست همیشه در معرض حضور موج گسترده مهاجران قرار دارد. از همین‌رو این کشور همیشه سیاست سخت‌گیرانه‌ای برای مهاجران دارد که موجب شده مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به گزینه ای مطمئن برای رفتن به این کشور باشد. در این گزارش نگاهی داریم به پنج نکته کلیدی برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به اسپانیا. منبع اطلاعات این گزارش وب‌سایت «ویتراپو» است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مهاجرت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اقتصاد اسپانیا طی پنج سال گذشته و در حالی که همه‌گیری کرونا به بسیاری از کشورها آسیب‌زده بود توانسته از اقتصاد همتایان اروپایی خود پیشی بگیرد. از این جهت این کشور در میان کشورهای اروپایی یک مقصد مطمئن برای سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

۱. شرایط سرمایه‌گذاری در اسپانیا:

هیچ محدودیتی برای ملیت‌های مختلفی که قصد سرمایه گذاری در اسپانیا دارند وجود ندارد. تنها کافی است یک شماره شناسایی اسپانیایی غیر مقیم دریافت کنید. این شماره را می‌توانید از مقامات پلیس اسپانیا و همچنین از دفاتر دیپلماتیک و کنسولی دریافت کنید. نکته دیگر اینکه باید تمامی مدارک‌تان را به اسپانیایی ترجمه کنید.

۲. مدارک لازم سرمایه گذاری در اسپانیا

برای سرمایه‌گذاری در اسپانیا به:

  • پاسپورت معتبر
  • گواهی عدم سوءپیشینه
  • گواهی اثبات تمکن مالی
  • ارائه کد شناسایی NIE
  • گواهی آزمایشات پزشک

نیاز دارید.

۳. انواع روش‌های سرمایه‌گذاری در اسپانیا:

سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی

سرمایه‌گذاری از طریق کارآفرینی حالا یک روش محبوب جذب مهاجر در دنیاست. مسئله ای که هم مشکل مهاجران را حل می‌کند و هم در کشور مقصد کار ایجاد می‌کند.

سرمایه گذاری از طریق خرید سهام

شما می‌توانید به کمک ETFها در بازار سهام اسپانیا سرمایه‌گذاری کنید و مقدمات دریافت اقامات در این کشور را فراهم کنید.

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت در میان انواع روش‌های سرمایه‌گذاری هزینه کمتری برای شما دارد. شما با حداقل ۳۰۰۰ یورو می توانید یک شرکت را در اسپانیا ثبت کنید. همچنین پنج سال بعد از ثبت شرکت هم می‌توانید برای اقامت در این کشور اقدام کنید.

سرمایه گذاری از طریق طرح خود حمایتی

در این روش لازم نیست در کار خاصی سرمایه‌گذاری کنید. شما در این روش یک حساب بانکی باز می‌کندی و سالانه باری خودتان ۳۰ هزار دلار و برای هر یک از اعضای خانواده‌تان بین ۶ تا ۱۰ هزار دلار پرداخت می‌کنید و در این کشور اقامت می‌کنید. در این روش شما یک ساله اقامت اسپانیا را به دست می‌آورید.

سرمایه گذاری از طریق اوراق قرضه

اوراق قرضه در اسپانیا یکی از مطمئن‌ترین شیوه های سرمایه‌گذاری میان مدت یا بلند مدت به حساب می‌آیند. این اوراق همچنین یک روش مناسب برای تبدیل کردن مهاجران به شهروندان مقیم مالیاتی در اسپانیا هستند. در هنگام خرید این اوراق باید بدانید که وارد یک برنامه ۷ تا ۱۰ ساله شدید.

سرمایه گذاری از طریق املاک و مستغلات

خرید املاک و مستغلات یک شیوه رایج برای گرفتن اقامت در کشورهای اروپایی است. اسپانیا هم به دلیل موقعیت توریستی و تفریحی‌اش یک مقصد مناسب برای این سرمایه‌گذاری است و قیمت ملک در آن رو به رشد است.

۴. سرمایه مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در اسپانیا

دولت اسپانیا برای مهاجرانی که قصد سرمایه‌گذاری در این کشور را دارند یک بازه مالی بین ۵۰ هزار تا ۲ میلیون یورو را در نظر گرفته است.

۵. با سرمایه گذاری در اسپانیا اقامت دریافت می‌کنید؟

سرمایه‌گذاری در اسپانیا این فرصت را به شما می‌دهد که اقامت این کشور را به دست بیاورید. به این ترتیب شما یک اجازه اقامت دارید که به طور نامحدود قابل تمدید است و می‌تواند گامی در جهت کسب شهروندی باشد.

ویتراپو

موسسه بین‌المللی مهاجرت ویتراپو به عنوان یک مرجع معتبر برای مهاجرت تحصیلی، کاری و مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود. ویتراپو بیش از ۱۴ سال است که در فضای کسب و کارهای ایرانی فعال است و تاکنون موفق شده ۴۸۲ ویزای موفق را برای موکلینش ثبت کند. همچنین این مجموعه تا کنون ۸۳۳ مشاوره حضوری و ۵۳۱ پرونده مهاجرتی را هم در کارنامه شان دارند. این مجموعه با دانشگاه‌ها و مراکز کاریابی بین‌المللی خارج از این در ارتباط است و این ارتباط پشتوانه‌ای برای موفقیت‌هایش به حساب می‌آید.

همچنین موسسه های مهاجرتی کوه نور، حامی مهاجر، رجبی و پرگاس پارس خدمات مشابه را ارایه می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پرگاس پارسحامی مهاجررجبیکوه نورویتراپو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز