پنج شغل با حقوق بالای 15 میلیون برای تولیدکنندگان محتوا

لست سکند

کمترین حقوق برای تولیدکنندگان محتوا حدود 4 میلیون 500 هزار تومان است. بیشترین حقوق نیز حدود 30 میلیون تومان است. شاغلان در حوزه تولید محتوا با توجه به تخصص و مهارت خود می‌توانند حقوقی در این محدوده دریافت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس با جستجو در سایت جابینجا پنج شغل با حقوق بالای 15 میلیون تومان برای تولیدکنندگان محتوا را معرفی می‌کند.

*یک شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات نیاز به یک تولیدکننده محتوای انگلیسی با حقوق حداقل 15 میلیون تومان دارد. از وظایف این شغل می‌توان به ارائه ایده‌های خلاقانه برای تولید محتوا حوزه کسب‌و‌کار، توسعه استراتژی محتوایی شبکه‌های اجتماعی، مدیریت تیم محتوا و … اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

*یک شرکت حوزه پردازش اطلاعات مالی کارشناس ارشد بازاریابی محتوایی با سابقه کار حداقل سه سال استخدام می‌کند. در این موقعیت شغلی فرد باید استراتژی محتوایی را تدوین کرده و تیم تولید محتوا را مدیریت کند. حقوق در نظر گرفته شده برای این شغل 15 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

* شرکتی با زمینه فعالیت فناوری اطلاعات نویسنده با حقوق 15 میلیون تومان استخدام می‌کند. تولید محتوای سئو شده به زبان انگلیسی و افزایش بازدید صفحات اجتماعی و سایت از وظایف تعریف شده برای این موقعیت شغلی هستند.

* شرکتی نیاز به یک ادمین شبکه‌های اجتماعی با حقوق 16 میلیون تومان دارد. تسلط بر شبکه‌های اجتماعی، تسلط بر کپشن نویسی و تولید محتوا، طراحی گرافیک پست و استوری و آشنایی با روش‌های جذب دنبال‌کننده از جمله شرایط پذیرش در این موقعیت شغلی هستند.

* یک شرکت دیجیتال مارکتینگ کارشناس تولید و مدیریت محتوا استخدام می‌کند. شرط اصلی برای پذیرش در این موقعیت شغلی، سابقه کاری حداقل شش ساله است. حقوق در نظر گرفته شده برای این کار 30 میلیون تومان است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز