پشت پرده کودتای 28 مرداد / معرفی کتاب

پشت پرده کودتا - کاماپرس
لست سکند

کتاب «پشت پرده کودتا» سعی در نشان دادن وقایع مربوط به 28 مرداد دارد و به عنوان نوعی خرده تاریخ عرضه شده که توضیحات مفصلی در مورد وقایع ارائه می‌دهد. افراد علاقه مند به وقایع تاریخی، بخصوص وقایع مربوط به 28 مرداد می‌توانند با خواندن این کتاب در مورد برهه‌ای از تاریخ و کشمکش‌های آن اطلاعاتی به دست آورند.

به گزارش کاماپرس کتاب «پشت پرده کودتا» امکان پاسخگویی به برخی سوال‌ها مانند علت موفق شدن کودتای دوم و علت انحلال مجلس هفدهم را فراهم می‌کند.

پشت پرده کودتا: اوباش، فرصت طلبان، ارتشیان، جاسوسان

این کتاب فهرستی از اهداف مصدق و یا به طور کلی زندگی مصدق نیست. بلکه پژوهشی است که در آن در باب سرنگون شدن مصدق و شرایطی که باعث این سرنگونی شدند صحبت می‌کند. کتاب «پشت پرده کودتا» معتقد است که مصدق و موافقان و مخالفانش وقایع 28 مرداد را رقم زدند، به آن واکنش داده یا تعامل برقرار کردند. به همین جهت در این بررسی علاوه بر خود مصدق و همراهانش، مخالفانش نیز اهمیت دارند و هر دو طرف قضیه تحلیل می‌شوند.

پشت پرده کودتای 28 مرداد-کاماپرس

 

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

کتاب «پشت پرده کودتا» اثر علی رهنما بوده و فریدون رشیدیان آن را ترجمه کرده است. این کتاب که توسط انتشارات نی منتشر شده دارای 558 صفحه بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 220 هزار تومان عرضه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : نشر نی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز