پشت پرده انتقال طارمی به میلان لو رفت

لست سکند

لوکا بیانکین، یکی از معروف‌ترین روزنامه‌نگاران ورزشی ایتالیا دلیل عدم توافق باشگاه میلان و پورتو بر سر انتقال مهدی طارمی را مسائل مالی اعلام کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس باشگاه ایتالیایی میلان علاقه زیادی به جذب مهدی طارمی، مهاجم پورتو، نشان داد، اما در نهایت این انتقال قطعی نشد. باشگاه‌های دیگری مانند اینتر میلان و تاتنهام نیز برای خرید طارمی دست به کار شدند، اما هیچ‌کدام به اندازه آث میلان جدی نبودند.

لوکا بیانکین، روزنامه‌نگار معروف نشریه گاتزتا دلو اسپورت در مصاحبه با خبرگزاری ورزش 3 درباره این انتقال صحبت کرد. بیانکین از علاقه بسیار شدید مدیران جدید میلان به مهاجم ایرانی پورتو خبر داد و گفت: سران جدید باشگاه میلان اعتقاد دارند طارمی باتجربه است و ساختار و استقامت بدنی مناسب در کنار توانایی گلزنی باعث شده تا او را ستایش کنند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به همین دلیل میلان با پورتو سر میز مذاکره نشست، اما تیم پرتغالی مبلغ هنگفت 30 میلیون یورو برای بازیکن خود می‌خواست. این در حالی است که تنها یک سال از قرارداد طارمی با پورتو باقی مانده و تیم ایتالیایی سال بعد می‌تواند این مهاجم را رایگان به خدمت بگیرد. میلان هم تصمیم گرفت با هزینه کمتر نوآ اوکافور را از سالزبورگ جذب کند.

به این ترتیب به نظر می‌رسد باشگاه‌های ایتالیایی سال بعد برای جذب طارمی با یکدیگر رقابت کنند، اما بیانکین شانس تیم‌های انگلیسی را برای به خدمت گرفتن طارمی بیشتر دانست.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز