پر فروش‌ ترین اتوبخار های بازار را بشناسید

چروکیده نبودن لباس‌ها یکی از مهم‌ترین معیارها برای تمیز و مرتب بودن استایل است. به همین خاطر نیاز است تا از یک اتوی مناسب برای صاف‌کردن لباس‌های استفاده کرد. اتوبخار به دلیل رطوبتی که دارد، علاوه بر صاف‌کردن لباس‌ها، آسیبی به پارچه و بافت لباس وارد نمی‌کند. برای خرید یک اتوبخار مناسب لازم است تا به ویژگی‌های مختلف دستگاه همچون توان مصرفی، حداکثر حرارت تولیدی، جنس بدنه و … توجه کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

شناخت پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین اتوبخار بازار می‌تواند به انجام یک انتخاب مناسب کمک کند. به همین دلیل در ادامه کاماپرس پرفروش‌ترین اتوبخارهای موجود در سایت دیجی‌کالا را معرفی و بررسی خواهد کرد.

اتوبخار پارس‌خزر مدل ای آی 702

این اتو از برند پارس‌خزر با کفه استیل تولید شده و مجهز به قابلیت تنظیم میزان بخاردهی است. سیستم ضد رسوب به‌کاررفته در این اتو باعث شده تا مخزن اتو رسوب نبندد. به همین دلیل زمان استفاده از این اتو نگرانی بابت رسوبی شدن لباس‌ها و برجای‌ماندن لکه‌های سفید بر روی البسه وجود ندارد. محدوده توان مصرفی این دستگاه 2 هزار تا 2 هزار و 400 وات است.

آریاک سفر

اتوبخار درما مدل اچ اس 218

جنس کفه اتوبخار درما از سرامیک است. این دستگاه قابلیت بخاردهی عمودی را دارا بوده و توان مصرفی آن حداکثر هزار وات است. سیستم ضد رسوب سبب شده تا عمر دستگاه افزایش پیدا کند و به هنگام اتو کشیدن لکه‌های رسوب بر روی البسه باقی نماند. حداکثر دمای تولیدی توسط این دستگاه 180 درجه بوده و قابلیت تنظیم حرارت و بخاردهی برای آن در نظر گرفته شده است.

اتوبخار فوما مدل هزار و 839

کفه این محصول همانند مورد قبلی از سرامیک ساخته شده است. اتو مجهز به بخاردهی عمودی بوده و امکان تنظیم میزان بخار وجود دارد. میزان توان مصرفی دستگاه حداکثر 2 هزار و 400 وات است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم ضد رسوب و طول سیم دو متری اشاره کرد.

اتوبخار برند فیلیپس مدل 2 هزار و 510

حداکثر توان مصرفی این اتو 2 هزار و 500 وات است که نشان از قدرتمند بودن آن دارد. کفه سرامیکی به کار رفته در محصول سبب شده تا کمترین میزان آسیب به لباس‌ها وارد شود. این اتو مجهز به بخاردهی عمودی بوده و قابلیت تنظیم دما دارد. تعبیه دکمه توقف عملیات ایمنی دستگاه را بالا برده است. اتوبخار فیلیپس مجهز به سیستم ضد چکه و ضد رسوب است.

اتوبخار رنیوم سایا

این محصول که در دو رنگ آبی و صورتی تولید شده است، کفه‌ای از جنس سرامیک دارد. کفه سرامیکی از برق افتادن لباس‌های در هنگام اتوکشی جلوگیری می‌کند. مخزن اتو 220 میلی‌لیتر گنجایش داشته و قابلیت رسوب‌زدایی خودکار دارد. از دیگر ویژگی این محصول سایا می‌توان به بخاردهی عمودی، سیستم ضد چکه و قابلیت تولید بخار دائمی و لحظه‌ای اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس خزرفیلیپس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز