پرفروش ترین گوشی های پوکو در زمستان + قیمت روز موبایل

پرفروش ترین گوشی های پوکو در زمستان
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پوکو که یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی به شمار می‌رود، با ارائه گوشی‌های باکیفیت و کارایی‌های مختلف و رنج قیمتی متنوع، امکان خرید را برای هر قشری مهیا کرده است. بهترین گوشی‌ های پوکو ترکیبی از پردازنده‌های قدرتمند، نمایشگرهای با کیفیت بالا و طراحی‌های ظاهری خلاقانه و زیبا هستند که هرکدام از آن‌ها را تبدیل به گزینه مناسبی برای خرید کرده است.

کاماپرس در این گزارش، بهترین گوشی پوکو را معرفی ‌کرده است.

گوشی پوکو ام 5 اس  (M5s)

گوشی پوکو مدل ام 5 اس که یکی از گوشی‌های پرفروش شیائومی به شمار می‌رود، دارای رنج قیمتی شش تا هفت میلیون تومان است و از گوشی‌های خوش‌قیمت برای کاربران عادی و استفاده روزمره به شمار می‌رود. از جمله ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حافظه‌ داخلی 128 و حافظه‌ رم شش گیگابایتی آن اشاره کرد که می‌تواند گزینه‌‌ای مناسب برای مصارف روزمره و غیرتخصصی باشد. علاوه بر آن، سبک بودن این مدل گوشی و داغ نکردن در حین پردازش برنامه‌های نسبتا سنگین، از جمله مواردی است که مورد توجه کاربران قرار دارد.

1-گوشی پوکو ام 5 اس (M5s)

گوشی پوکو ایکس 5 پرو 5 جی  ( Poco X5 Pro 5G)

این گوشی شیائومی، یکی دیگر از پرفروش‌ترین گوشی‌های این برند است که از دوربین 108 مگاپیکسلی و اندروید 12 بهره می‌برد و در محدوده‌ قیمتی 13 تا 14 میلیون تومان قرار دارد. درواقع بعد از عملکرد موفق برند شیائومی در عرضه مدل‌های X3 و  X4، این شرکت مدل X5 را روانه بازار کرد که محبوبیت سری پوکو را بیش از پیش افزایش داد. حافظه‌ داخلی گوشی پوکو ایکس 5 پرو 5 جی، 256 گیگابایت و حافظه‌ رم آن هشت گیگابایت است که این گوشی را برای بازی‌های موبایل نسبتا سبک یا بازی‌هایی با حجم متوسط، مناسب‌ می‌کند.

راز آسمان پایتخت

2-گوشی پوکو ایکس 5 پرو 5 جی ( Poco X5 Pro 5G)

گوشی پوکو اف 5  (Poco F5)

گوشی پوکو اف 5 که در رده‌ چهارم پرفروش‌ترین گوشی‌های پوکو قرار می‌گیرد، یک گوشی سبک و خوش‌دست با حافظه‌ داخلی 256 و حافظه‌ رم 12 گیگابایتی بوده که دارای صفحه‌ نمایش باکیفیت و پردازشگر نسبتا قوی است. به دلیل داشتن همین امکانات می‌توان گفت این گوشی یک انتخاب مناسب برای گیمینگ و بازی به شمار می‌رود که آن را در بین کاربران بسیار محبوب کرده است، زیرا هم می‌توانند کارهای روزمره خود را انجام دهند و هم برای گیم از آن استفاده کنند. این گوشی که دارای محدوده قیمتی 17 تا 18 میلیون تومان است، قابلیت شارژ سریع، پخش 14 ساعت ویدئو، پخش 155 ساعت موسیقی و 23 ساعت فیلم‌برداری را فراهم کرده که برای مکان‌های دور از شهر که امکان شارژ فراهم نیست، گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

3-گوشی پوکو اف 5 (Poco F5)

گوشی پوکو ایکس 4 پرو 5 جی  (Poco X4 Pro 5G)

این گوشی که در سه رنگ زرد، آبی و مشکی عرضه می‌شود، طبق نظرات کاربران، از جمله محبوب‌ترین‌های گوشی ‌های پوکو شیائومی به‌ شمار می‌رود که دارای حافظه‌ داخلی 285 گیگابایت به همراه کیفیت دوربین 108 مگاپیکسلی است. این گوشی تقریبا تمام انتظاراتی را که کاربران از یک گوشی متوسط و مقرون به‌صرفه دارند، فراهم می‌کند. این گوشی برای نصب و اجرای بازی‌هایی با حجم سنگین مناسب نیست و برای استفاده‌ روزمره عملکرد بهتر و قابل‌قبول‌تری ارائه می‌کند. قیمت این گوشی بین 10 تا 11 میلیون تومان است.

4-گوشی پوکو ایکس 4 پرو 5 جی

گوشی پوکو سی 40  (Poco C40)

این دستگاه که یکی از گوشی‌های خوش‌قیمت پوکو به شمار می‌رود، صرفا در رنگ مشکی به بازار عرضه شده است. گوشی شیائومی پوکو سی 40 با اندروید 11 و حافظه‌ داخلی 64 گیگابایتی روانه بازار شده که می‌تواند انتخابی مناسب برای افرادی باشد که در طول روز استفاده‌های سنگین و زیادی از گوشی ندارند. این گوشی همچنین دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است که یک دوربین معمولی برای گوشی‌های اندروید به‌حساب می‌آید و برای عکاسی و استفاده‌ حرفه‌ای از دوربین چندان مناسب نیست و کاربران فقط باید توقع کیفیت تصویر قابل قبول از آن داشته باشند. قیمتی این گوشی بین سه تا چهار میلیون تومان است.

5-گوشی پوکو سی 40 (Poco C40)

اطلاع از قیمت روز موبایل و خرید با «بای صد»

فروشگاه اینترنتی بای صد با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، در سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است. علاقه‌مندان برای مقایسه مدل‌ گوشی‌های فست شارژ، اطلاع از قیمت روز موبایل و همچنین خرید گوشی های پوکو می‌توانند به وبسایت بای صد به آدرس https://buy100.ir مراجعه یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنند. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه نیز می‌توان با شماره تلفن همراه 09903330822 تماس گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز