پرفروش ترین گوشی های بازار را بشناسید

با توجه به افزایش روز افزون نرخ دلار، خرید یک گوشی موبایل مناسب با کارآیی خوب بسیار مهم به نظر می‌رسد. امروزه توجه به قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری بسیار مهم‌تر از ظاهر و رنگ و برند برای خرید گوشی موبایل محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دیجی کالا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین معتبر کشور انواع محصولات دیجیتالی از جمله گوشی را به مشتریان خود عرضه می‌کند. این فروشگاه آنلاین مرجع خوبی برای شناسایی گوشی‌های پرطرفدار بازار است. در ادامه این گزارش چهار گوشی محبوب یک هفته اخیر این فروشگاه اینترنتی به همراه قیمت و ویژگی‌های مختلف آن‌ها معرفی خواهند شد؛

بیشتر بخوانید:

شیائومی پوکو X3 پرو مدل 256 گیگابایتی

قیمت؛ 6 میلیون و 749 هزار تومان

آریاک سفر

پوکو X3 دو سیم کارته است که سال 2021 در بازار عرضه شد. این مدل گوشی از شبکه‌ ارتباطی 4G هم پشتیبانی می‌کند. این مدل گوشی 215 گرمی دارای قاب پشت پلاستیکی و مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار و قطرات آب است. پوکو X3 مجهز به حسگر اثر انگشت بوده و پردازنده 64 بیتی دارد. دوربین این گوشی قابلیت عکاسی HDR و عکاسی پانوراما دارد و مناسب به نظر می‌رسد. نسخه سیستم عامل این گوشی اندروید 11 است. نوع باتری پوکو X3 لیتیومی بوده و ظرفیت 5 هزار و 160 میلی آمپر ساعت را دارد.

آیفون 13 پرو مکس مدل 256 گیگابایتی

قیمت؛ 43 میلیون و 500 تومان

جدیدترین مدل گوشی اپل مورد توجه همگان قرار دارد. این مدل آیفون به دلیل قابلیت‌های فوق العاده تصویربرداری و پشتیبانی از شبکه اینترنتی 5G بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این گوشی 240 گرم وزن دارد و ساختار بدنه آن هم شیشه و فولاد ضدزنگ است. سری‌های جدید آیفون همگی مجهز به حس گر تشخیص چهره هستند. این گوشی دو سیم کارته، دارای باتری لیتیوم- پون بوده و از شارژ سریع با توان 20 وات و همچنین وایرلس 15 وات هم پشتیبانی می‌کند. نسخه سیستم عامل آیفون 13 پرومکس، IOS 15 است.

آیفون 13 مدل 128 گیگابایتی

قیمت؛ 28 میلیون تومان

این سری گوشی آیفون دارای وزن 174 گرمی بوده و قاب جلویی و پشتی آن از جنس شیشه است. فریم این گوشی آلومینیومی بوده و به طور کلی بدنه این مدل تا 30 دقیقه در عمق 6 متری آب مقاومت می‌کند. آیفون 13 مدل 128 گیگی هم از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند و برای وبگردی مناسب است.

دوربین این گوشی نیز مانند تمام مدل‌های سری 13 قابلیت‌های مختلفی داشته و برای عکاسی سلفی و سایر موارد بسیار مناسب به نظر می‌آید. این گوشی دو سیم کارته هم دارای باتری لیتیوم پلیمری بوده و قابلیت شارژ سریع با توان 20 وات را دارد. ضمنا آیفون 13 مدل 128 گیگابایتی به صورت بی‌سیم هم قابل شارژ است.

سامسونگ گلکسی A52s مدل 256 گیگابایتی

قیمت؛ 10 میلیون و 699 هزار تومان

این مدل گوشی سامسونگ از خانواده گلکسی دارای وزن 189 گرمی بوده و ساختار بدنه آن ترکیبی از پلاستیک و شیشه است. گلکسی  A52sاز شبکه ارتباطی 5G هم پشتیبانی می‌کند. این مدل گلکسی دارای چهار سنسور دوربین بوده و قابلیت عکاسی پانوراما و HDR راهم دارد. نسخه سیستم عامل این گوشی اندروید 11 است. همین مدل گلکسی دارای باتری لیتیوم پولیمر با ظرفیت 4 هزار و 500 میلی آمپر ساعت بوده و قابلیت شارژ سریع با توان 25 وات را دارد.

مرتبط با : اپلسامسونگشیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز