پرفروش ترین گاز رومیزی بیمکث برای خرید عید

لست سکند

خرید لوازم خانگی مانند گاز رومیزی بیمکث از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی برای خانواده‌ها این امکان را فراهم آورده، تا علاوه بر استفاده بهینه از فضای آشپزخانه از تنوع و کیفیت این محصول با خیالی آسوده بهره‌مند شوند.

شاید تا چند سال پیش گاز رومیزی صفحه‌ای به اندازه زمان حال مورد استقبال قرار نگرفته بود اما اکنون به علت کوچک‌تر شدن منازل به ویژه آشپزخانه‌ها بسیاری از خانواده‌ها به این مدل اجاق گاز روی آورده‌اند که به طور قطع داری مزیت‌هایی است. این روزها یکی از راه‌های پرطرفدار برای خرید این محصولات از فروشگاه‌های اینترنتی است و در واقع خرید از این فروشگاه‌ها کار را برای مصرف‌کنندگان راحت کرده است، به گونه‌ای که تنها با چند کلیک ساده می‌توان گاز رومیزی خود را تهیه کرد.

کاماپرس در ادامه پنج نمونه از پرفروش‌ترین گازهای صفحه‌ای بیمکث را با جستجو در فروشگاه های اینترنتی معرفی می‌کند؛

1.گاز صفحه‌ای بیمکث 0061

این گاز رومیزی از قطعات روز اروپا در سرشعله، جرقه زن، ترموکوبل ساخته شده است. مقاومت بالا در برابر حرارت و فشار، شیشه سکوریت شده مشکی، قابلیت تنظیم با گاز شهری یا سیلندری از دیگر مشخصات این نوع گاز بیمکث به شمار می‌رود. این محصول دارای 25 ماه گارانتی شرکت بیمکث و خدمات پس از فروش شرکت است. قیمت فروش این نوع گاز رومیزی با تخفیف ویژه 6میلیون و 138 هزار تومان است.

2.گاز صفحه‌ای بیمکث 5091

این محصول با نمای شیشه‌ای مشکی و مقاوم در برابر حرارت 300 درجه است. پلوپز آن در وسط و عرض 90 سانتی ساخته شده و دارای ضمانت 25 ماهه در سراسر کشور است. این مدل گاز صحفه‌ای بیمکث با قیمت 4 میلیون 80900 در فروشگاه‌های اینترنتی عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

3.گاز رومیزی بیمکث 5080

گاز صفحه‌ای 5080 ، دارای نمای شیشه سکوریت مشکی مقاوم در برابر ضربه است. مقاومت بالا در برابر حرارت و فشار، قابلیت تنظیم با گاز شهری یا گاز سیلندری مایع از مشخصه‌های این گاز صفحه‌ای به شمار می‌رود. قیمت فروش این محصول 4 میلیون و 729 هزار تومان است.

4.گاز صفحه‌ای بیمکث 0058

قطعات اصلی این نوع گاز رومیزی ساخت کشور ایتالیا است که همراه با ضمانت 25 ساله در سراسر کشور عرضه می‌شود. همچنین از ویژگی‌های آن می‌توان به مقاومت در برابر تغییر رنگ و شوک حرارتی، مجهز بودن به فندک الکتریکی، صفحه شیشه ای سکوریت شده مشکی و غیره اشاره کرد. این محصول در بازار با قیمت پنج میلیون 967 هزار تومان عرضه می‌شود.

بیشتر بدانید:

5.گاز صفحه‌ای بیمکث 6010

این نوع گاز صفحه‌ای بیمکث در ایران ساخته شده است و طراحی ساده آن همچنان بالاترین درخواست‌ها را دارد. این محصول دارای 2 بست نگهدارنده شلنگ گاز به منظور حفظ سلامت و ایمنی و همچنین 25 ضمانت شرکت بیمکث و یک عمر خدمات پس از فروش شرکت است. قیمت آن در فروشگاه‎‌های اینترنتی 4 میلیون 299هزار تومان تعیین شده است.

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : دیجی کالالوازم خونگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز